Nu ko, kā jau biju solījis, drusku lielāks apraksts par jauno gāzes sprauslu uzlikšanu. Tātad, autiņam pamatīgi sāka purināt motoru brīvgaitā uz gāzes. Pārslēdzot uz benzīna, it kā viss kārtībā. Aizbraucu pie Uģa, tika atrasta viena beigta sprausla, un noteikta diagnoze, ka pastāv iespēja, ka esmu uzrāvies uz sūdīgas gāzes, attiecīgi, kaut kādi mēsli ir sarauti iekšā, un arī pārējās sprauslas drīz var nosprāgt.
Vecās sprauslas (klikšķini lai palielinātu)[/caption] Vienu sprauslu nomainījām pie Uģa, un nobraukāju kādu ~ mēnesi, līdz atkal parādījās tieši tie paši simptomi. Nu ko, šoreiz jau sāku meklēt sprauslas pats. Izvēle krita uz tām pašām HANA, tikai maķenīt jaunāku modeli - 2001, esošo 2000 vietā. HANA sprauslu 2000 sērija
Sprauslas nopirku, bet, izrādījās, ka tās ir paredzētas likšanai rampā. Manas vecās bija atstātas kā karādamies šļūtenēs. It kā pastāvēja iespēja no vecajām sprauslām izraut tos uzgaļus, un ievietot tos jaunajās sprauslās, bet, cik es mājās pačakarējos, man nesanāca. Nolēmu dzīt uz servisu, lai uzliek rampas. Izvēle krita par labu premiumlpg.lv servisam. Ne pārāk tālu no darba, atsaucīgi čaļi, tā kā 2x nebija jādomā. Aizdzinos uz turieni, autiņu paņēma, un sākās remontēšanās. Laika ziņā kāda stunda - pusotra. Vecās sprauslas ar turētājiem tika izņemtas ārā, turētāju vietā piestiprinātas rampas ar jaunajām sprauslām, un jaunas gāzes pievades šļaukas. Viss kārtīgi sastiprināts ar savilcējiem, un sākās kalibrācija. Tomēr, kalibrēšana bija nepieciešama. Es mājas apstākļos, bez kompja, neko nebūtu izdarījis, būtu čupa ar kļūdām. Autiņu salika, izlaidām līkumu, un varēju doties mājās atpakaļ uz darbu.
Jaunās sprauslas
Vecās sprauslas man nogāja ap 120 000 km, tā kā diezgan cienījamu kilometrāžu biju nobraucis ar tām. Cik rakājos interneta dzīlēs, visticamākais, ka bija noticis sekojošais: pēc iztīrīšanas, sprauslām piebrieda gumijas, un, attiecīgi, sprauslas nosprāga. Tā kā ja tīrat gāzes sprauslas, tad, vēlams to veikt regulāri, teiksim, uz 30 000. Un uz 100 k jau sākt plānot sprauslu maiņu :) Pie turpmākajiem remontiem:
- Atkal vārstu vāku blīvju maiņa. Kopš pēdējās maiņas esmu nobraucis apmēram 80 000. Tā kā nav slikti, arī detaļu cena nav pārāk liela;
- Aizmugurē kaut kas sācis klabēt. Domāju, ka kārtējo reizi jānomaina stabilizatora atsaites (zaldātiņi) un bukses;
- Ļoti iespējams, ka arī priekšā būs jānomaina atsaites, bet to redzēšu, kad uzbraukšu uz bedres;
- Lukturis jāņem ārā, un jāskatās, kas tur īsti ir noticis, jāgatavojas skatei, bet lukturis atkal aizsvīdis :(