Motors raustās uz gāzes uz maziem apgriezieniem

Sāka raustīties motors uz maziem apgriezieniem, tieši uz gāzes strādājot. Īpaši nepatīkami stāvot krustojumos, vai vispār gaidot, kad varēsi uzsākt braukt. Pārslēdzot uz benzīna, viss strādā nevainojami. Nu ko, nācās aizlaist uz apkopi, pie Uģa. Beigās tika izsecināts, ka pie vainas ir viena sprausla. Ticamākais, ka esmu kaut kur trāpījis uz ne pārāk labas kvalitātes gāzes, un no tās ir aizsērējusi viena sprausla :( Dīvaini, jo pārsvarā cenšos uzpildīties tikai lukoil DUS, pa retam arī sanāk statoil DUS, bet nu kaut kur to "zarazu" biju nogrābis. Nu nekas, tagad sprausla ir nomainīta, ir uzlikts "niknāks" gāzes filtrs, kā arī veiktas regulācijas. Auto ripinās tīri ņipri. 

LPG



#4 lslackware 2015-01-29 09:54:22 : Man ir HANA sprauslas, nu uz 100k km viena ir noklājusies. Drusku biedē Uģa stāstītais, ka ir iespēja, ka ir sarauti mēsli iekšā, esot redzēti tādi kā bezmaz darva. Tos īsti vairs nevarēs izskalot no sprauslām, esot mēģināts pat ar ultraskaņas tīrītājiem. Bet, galu galā, sprauslas nav tik dārgas, lai nevarētu nomainīt visas ;)

#3 Māris 2015-01-26 17:16:10 : Būtībā smidzinātāju darbību var pārbaudīt ar auto stroboskopu, klausoties, kā smidzinātāji klakšķ, un salīdzinot klakšķus savā starpā smidzinātājiem. "Biki jāuzsit ausi", un varēsi pateikt kurš jau izdilis, vai aizsērējis. Esmu to mēģinājis, biki prakse, nav nemaz tik grūti. Paklausies brīvgaitā, biki uzdod gāzi, noturi apgriezienos un tā pa vienam pārbauda. Tīrīt tos var ar visparastāko karburatoru tīrītāju ar garo caurulīti, 6V, vai krona strāvu, konektori, slēdzīts un uz priekšu. Pūšam smidzinātāja "šnābelī" iekšā un pavirinam vairākkārt vārstu ar slēdzīti. Gāzes filtrus gan nelietoju nezin kādus "ūber" filtrus, vienkārši biežāk mainu, ap 8000 km, pa vidu pārbaudot. Jāpiekrīt, ka gāzes kvalitāte nav īpaši stabila, kā gadās. Mani visvairāk uztrauc fakts, ka gāzē ir diezgan daudz metāla skaidiņu piejaukums. Tās lido pat aiz visiem filtriem. Ja skaidiņas dabū smidzinātāji, tad gan ātri var pienākt beigas. Trešdien braukšu pie gāzinieka nomainīt uzpildes galu. It kā sataisīja, taču nopuvuši savelkamie savienojumi uz trubas aiz bampera. Tad pajautāšu par baracuda smidzinātājiem, kādas atsauksmes. Man BRC smidzinātāji baigo uzticību neiedveš. Lieli spaiņi, klakšķ kā vārsti, montāža rampā, nevis pie ieplūdes cilindrā. Manuprāt, šobrīd jau ir pieejami citi, elegantāki varianti. Manējie smidzinātāji arī ir noskrējuši ap 100 000. Nav brīnums, ka kāds var noklāties.

#2 lslackware 2015-01-26 15:08:51 : Uz gāzes esmu nobraucis nu jau drusku virs 100 000. Ja nemaldos, tad pa šo laiku esmu bijis uz 3 gāzes apkopēm. 1x nomainīja temperatūras sensoru reduktoram, un otrreiz šī sprausla nobeigusies vai aizsērējusi. Katrā gadījumā, sprausla palika pie manis, vasarā varēšu patīrīt, un uzmest atpakaļ, ja būs tāda nepieciešamība.

#1 Māris 2015-01-26 14:51:09 : Jautri. Cik tad ir noskrējiens gāzes smidzinātājiem? Man pagaidām vēl iet. Kaut gan man arī liekas, ka manam subaridzem viens smidzinātājs paslinks reizēm. Ja iet runa par aizsērēšanu, nav nopietni, pats esmu smidzinātājus skalojis. Tehnoloģija līdzīga, ka benzīna smidzinātājiem, nekas īpašs. Smidzinātājam var izbeigties blīvējums vai izdilt mehānisms ar gāzes mehāniskajiem piejaukumiem, vai pati spole, tad gan ir beigas. Še tev izslavētā BRC kvalitāte! Man atkal auto trīs nedēļas sabija servisā, jo remontēja autoavārijas defektus. Pie viena sataisīja arī priekšējā vējstikla augšējo ranti, tā jau bija burbuļos no rūsas. Sataisīja labi, mainīja pakaļējās durvis, krāsoja pakaļējo bamperu, izvilka pakaļas buktējumus, priekšā kapotu un bamperu remonts. Tikai meistari bija otrādi uzlikuši gāzes uzpildes gala drošības atsperi un bumbiņu, neko nevarēju iepildīt. Brauciens pie gāzes meistara un viss kārtībā, pārlika. Sakrita, ka bija beigusies arī tehniskā apskate. Šodien izgāju, baudītājs bija tik aizmidzis, ka pat neko nepiezīmēja aizrādījumos. Prieks bija par bremžu testu, viss ideāli. Mans paša remonts bremzēm vasarā darbojas ļoti labi... Kratītājs arī neko neuzrādīja. Pirms remonta iepestīju ātrumkastē XADO piedevu transmisijām. Baigo starpību nejūtu, taču subjektīvi liekas ka kaste klusāka. Tagad ielēju motoram Suprotec piedevu. Redzēs kā darbosies. Motorītis jau noskrējis 266 000 km. Kā saka, jaunība jau aiz muguras.... Esmu sācis lūkoties uz maiņas variantiem, taču pagaidām ideju tukšums. Jaunāku subaru negribu, ļoti maza izvēle, par pāris jaunajiem modeļiem sliktas atsauksmes (Autobild pēdējais numurs ar Subaru XV izvērtējumu pēc noskrējiema ir vienkārši iznīcinošs...) un protams cena ne īpaši draudzīga pret komfortu... Jaunais Legacy man dizainiski nepatīk, koferis uz riteņiem, pie tam vēl ar "samudrītu" automātisko kasti-variātoru.

Message
Username
Password