Subaru suportu un vadīklu remonts

Sāka čīkstēt priekšējo bremžu indikatori. Nu ko, pasūtinu jaunus klučus, aizbraucu uz garāžu, un... Ieķīlējušās vadīklas :( Vienu sanāca izļurināt ar 17" atslēdziņu, bet, otru nekādīgi... Gala rezultātā, saliku atpakaļ vecos klučus, un pārliku maiņu uz citu dienu. Pasūtināju vadīklu remkomplektu, jaunus bremžu virzulīšus (vecie jau saķērušies), un no veciem krājumiem izvilku bremžu virzulīšu remkomplektu. Sadabūju gāzes degligāzes atslēgu (liela roratslēga), un vēl vienu, mazāku roratslēgu, sarunu valodā sauktu par pīļknābi. Nobruņojiies ar šo visu, ap 10 no rīta braucu remontēties. 

Roratslēgas

Nu ko, ņemu nost suportu, un nesu pie skrūvspīlēm.

Subaru bremžu vadīkla

Kā jau minēju, viena vadīkla bija ok, otru nācās ņemt ārā tikai ar sildīšanu. Ar gāzes degli uzsildam pakavu tajā vietā, kur nāk iekšā vadīkla. Pamatīgi uzkarsējam, un, ar lielo roreni pamazām kustinam. Pēc pusstundas, ieķīlējusī vadīkla bija rokās... Tad es vēl nezināju, kas mani sagaida otrā pusē, tur bija noķīlējušas abas vadīklas. Gala rezultātā, no 4 vadīklām tikai 1 vadīkla bija kustināma, pārējās visas es ņēmu ārā ar karsēšanu. Vistrakākais bija ar vienu vadīklu, to karsēju reizes 3, mocījos ar lielo roreni, salauzu skrūvspīles, utt. Gala rezultātā, uz šo vienu vadīklu, es patērēju apmēram 2 stundas...

Subaru bremžu vadīklas

Finālā, virzulīšus nomainīju tikai vienā pusē, izrādījās, ka man trūkst viena blīve otrās puses virzulīšiem :( Virzulīši ņemās ārā paspaidot bremzes - noliec kaut ko pret virzuīšiem, un paspaidi (lēnām) bremžu pedāli. Pēc tam, nobloķējam bremžu šļauciņu, un ņemam ārā bremžu virzulīšus. Ak jā - man nācās braukt atpakaļ ar ļoti sliktām bremzēm, jo vienatnē nevar atgaisot bremzes :( To ņemiet vērā. Es biju cerējis uz kaimiņu, bet, liekas, ka tas bija aizgājis nosvinēt algas dienu... Rezumē:

Ja atklāti, tad es to vairāk daru tā kā atpūtas pēc, jo ikdienā man ir sēdošs darbs, un datori mani ir nomocījuši. Šādi es atpūšos, un arī saelpojos svaigu gaisu nākamajai nedēļai...

Pašam prieks, un mute smejās, ka esmu to paveicis ar savām rokām. Man uz šo aizgāja apmēram 9 (!!!) stundas, kas ir ļoti daudz. Obligāti nepieciešamās lietas ir skrūvspīles, gāzes deglis un paliela roratslēga (gāzes atslēga) - ar to arī mēs spiežam vietā bremžu virzulīšus. Šo procedūru vajag veikt reizi gadā. Kā redzam, es pabraucu virs 2 gadi, un viss - vadīklu maiņa... Priecē, tas, ka bremžu virzulīšu cena ir pamatīgi kritusies, nu jau tie maksā drusku zem 8 EUR :) Vadīklu remkomplekts arī ap 8 eur.... Vasarā jaukšu vēlreiz, arī otrajā pusē jānoamaina virzulīši. To gan darīšu tikai tad, kad līdzi būs vēl kāds cilvēks, savādāk, nav labi braukt ar sliktām bremzēm :)



Message
Username
Password