Nu ko, subaru jau pasen ir pārdots un vietā pēc ilgas domāšanas paņēmām Passat B7.
Dzīvojot pa Zviedriju, beidzot arī izdomāju iznomāt auto. Izvēle krita par labu Avis kompānijai, kura (lai cik tas arī dīvaini neliktos) piedāvāja diezgan labu cenu. Apmēram 1500 SEK par 5 dienām...
Laikam ir pienācis laiks lēnām atvadīties no mana subaru auto un šī bloga iedvesmas avota. Iemesls - nu jau pusgadu es strādāju Zviedrijā, ar Outback vizinās sieva, bet.. Izskatās, ka padzīvosim visi kādu laiku Zviedru zemē. Tad nu lēnām sāku domāt, ka vajadzētu auto pārdot.
Blogs ir atjaunots. Man nenormāli apnika mūžīgās problēmas ar wordpress. Spameru nemitīgā reģistrēšanās, nenormālās spraudņu problēmas, nespēja ielogoties administratora lomā, un, attiecīgi, nespēja rediģēt pašam savu blogu. Ārprāts!
Nu ko, kārtēja apskate ir izieta, attiecīgi, nu jau varu nosvinēt godam pavadītu piekto gadu ar šo mašīnīti. Skatē saņemu divus vieniniekus - viens par nenozīmīgu eļļas noplūdi, bet otrs - tuvās gaismas :( Nāksies atkal ņemt nost to pašu priekšējo lukturi un laikam būs jāved pulēt. Esot ļoti sūdīga gaisma no šī lāktura :( Par cik, noņemšanas māksla jau ir rokā, tad tam nevajadzētu aizņemt pārāk ilgu laiku. Lai nu kā, par to domāšu pēc jāņiem, bet pa šo vasaru tas ir jāizdara. Apzvanīšu arī kādus šrotus, pajautāšu, cik īsti izmaksā lietota priekšējā lampa, varbūt pat nomainīšu visu lampu.
Izdomājām pavizināties tepat, pa Lv neredzētākajām / smukākajām pusēm. Tad nu maršruts kā tāds: Valdemārpils -> Ventspils -> Užava -> Jūrkalne -> Kuldīga -> Valdemārpils
Atradu jaunu subaru forumu, šoreiz - krieviski.
Ļoti daudz informācijas var atrast, gan par to, kā uztaisīt budžeta lambda zondi, gan par to, ka nevajag legacy/outback mainīt benzīna filtru kopā ar sūkni, bet gan var mainīt tikai filtru atsevišķi. Kā arī, kā pārtaisīt šo pašu benzīna filtru tā, lai tas ietu caur motortelpu, nevis caur bāku...
Izskatītos tas šādi:
Nu man arī sanāca vakardien uzsēsties uz auto vēdera (apakšas). Sākumā jau gāja labi - irdens sniegs, augstums aptuveni līdz bamperiem, slēdz tikai D un brauc uz priekšu. Gāja labi... Apmēram 5-8 metrus... Tālāk jau sākās sablietētāks sniegs, un - uzsēšanās uz vēdera. Par laimi līdzi bija sniega lāpsta - tieši braucu rakt vienu celiņu vaļā. Un - sākās mocības kādu 40 minūšu garumā. Kamēr izbaksti mašīnai apakšu, kamēr izgrāb to sniegu ārā... Visvairāk sniegs bija sadzīts tieši zem motora pannas un kārbas. Zem aizmugurējā tilta nebija nekas daudz, to varēja samērā ātri izkasīt.