Tā kā agrāk jau rakstīji par durvju rokturu iesprūšanu un durvju bloķēšanos, tad man bija ko palasīt, jo manam legacy notika tieši tas pats. Šofera puses durvis jau nedaudz agrāk slikti vērās vaļā no iekšpuses, un, no ārpuses rokturis palika atvērtā stāvoklī. Nu bija pienākusi X stunda un durvis nevarēja dabūt vaļā. Par laimi, atbraucot mājās un iebraucot garāžā, vaļā tomēr dabūju. Sāku jaukt durvis. Kā jau pirmo reizi, viss lēnām un prātīgi. Pēc Tavas instrukcijas. Izjaucu, izņēmu āra rokturi un ilgi to mazgāju, tīrīju, eļļoju. Visa vaina sviriņā, kas rokturim otrā pusē. Būtībā nenoņemot āra rokturi to ieeļļot nereāli. Ja tā iesprūst pusceļā, durvis ciet vai vaļā nedabūt. Ieeļļoju arī atslēgu, un viss sāka darboties nevainojami. Stiklu gan neaiztiku. Par durvju satura montāžu - pagrūti, šauri, neparocīgi. Žēl, bet tomēr viens zaudējums no remonta radās. Būtībā, kā pamācībā rādīts, ka durvju iekšējā roktura virsu noņmem spiežot uz augšu malu un ar roku it kā griežot to norauj,noņem. Man tā pagrūti sanāca to nost dabūt. Būtībā, kā rādīts to ņemt nost nesalaužot nav iespējams. Virsiņai nolūst tās galos esošie plastmasas puļķi ar kuriem tā tur roktura vāka galus durvju plastmasā augša un apkšā. Tādi sīki puļķīši. Montējot atpakaļ tā vairs stingri neturas galos uz roktura. Būtībā, ja grib lai tie nenolūst, jādomā cits noņemšanas variants. Pagaidām uzliku, taču jāmeklē jauna. Nesmuki stāv virsū. Nav ne jausmas, cik tāda maksā jauna. interesēšos. Nu priekšā nākošo durvju remonts - aizmugurējās. Būs vieglāk, zināmas lietas. ... Šodien pasūtīju durvju roktura uzliku no autospares.lv . Zvanīju uz AD-Rem - cena nošokēja - 56 lati. Par vienu sūda plastmasas gabalu! Autorizētie dīlrei laikam nav piebarojami. Autoparts.lv pasūtīju nabaga plastmasas gabalu par 17.03 latiem. Vienalga padārgi, bet ko darīt, nākošreiz būšu uzmanīgāks.* Jāaizbrauc uz gāzes iekārtas apkopi. Biju jau minējis, ka gāzes iekārtu uzliku pie meistara Uģa, Ranķa dambī. Kaut kad gribēju pierakstīties uz apkopi, bet meistaram nebija īsti laika. Pazvanīju Heinriham, bet, izrādās, ka viņi taisa apkopi tikai pie pašiem liktajām iekārtām... Pagaidām ar iekārtu nav nekādas problēmas, gribēju tikai lai nomaina filtrus, uzmet aci šļaukām, un vēl kaut ko, bet nu atstāšu to uz vēlāku laiku. Tagad izskatās, ka visi liek gāzi :) Ja par gāzes iekārtu - nomainīju gaisa filtru mašīnai, pie reizes pielēju flashlube šķidrumu (pudele man stāv tieši zem gaisa filtra plastmasas). Pēc laika skatos - nereāli dūmo pie piedarbināšanas. Nu - norakstīju visu uz kondensātu izpūtējā, jo laiks bija diezgan dranķīgs, kā radīts kondensātam. Pēc laika aizbraucu uz laukiem. Sūkdams aliņu, pārbaudu visus šķidrumus, un biju diezgan pārsteigts, ieraugot, ka flashlube pudele ir pilnīgi tukša... Pieleju to pa jaunam, paskatos - it kā viss normāli, aptuveni 1 piliens 5 sekundēs. Minūtē ir jābūt no 8-12 pilieniem. Otrā dienā pavizinos šurpu turpu, domāju, paskatīšos, kas man tagad ar to flashlube darās. Skatos - johaidi, apmēram piliens sekundē :) Noregulēju visu atpakaļ, un viss ok :) Problēma bija tajā, ka es, tīrīdams flashlube pudeli, biju kaut kā izregulējis "katetru"... * Nobeidzās rokasbremzei loki. Trakākais tas, ka pēc vienas dienas bija apskate :) Attiecīgi - saņēmu pelnītu 2nieku. Bet - nav ļaunums bez labuma. Izrādās, ka vēl arī drusku sulo eļļa zem stūres pastiprinātāja, apakšā. Teica, lai paskatoties kas tur īsti ir, varbūt vienkārši jāpamaina misiņa šaibītes, vai kas tāds. Pārējais viss ir tehniski perfekti. Tiesa gan, es nesen nomainīju stabilizatora atsaites aizmugurē, un stabuilizatora stieņa bukses aizmugurē. Šīs ir tās detaļas, kuras iet 1.5 - 2 gadus. Apmēram 35-50 k. Jo cits norauc tos 40 000 km tikai 3 gados, un tad saka - kā, man ir krutas atsaites, iet jau 3 gadu :) * Neizbēgami tuvojas 100 k robeža. Attiecīgi, zobsiksnas maiņa, un arī aizbraukšu vēlreiz kārbai nomainīt eļļiņu. Rezumē - par šo laiku savāktais: Legacy / Outback - tāds vairāk kā darba zirgs. Vari sēdēt uzvalkā, ja auto ir nomazgāts. Vari braukt darba drēbēs ar netīru auto, nebūs tā, ka tu, lauku darbus padarījis, izkāp no [samērā] šika auto prastās, netīrās darba drēbēs :) Bet- man patīk šis auto. Un, protams - ziema, vai smiltis / dubļi... Tā ir šīs mašīnas stihija. Senāk es ilgi svārstījos vai ņemt Volvo S60 D5 vai šo auto. Paņēmu šo. Tagad saprotu, ka ar S60 es daudz kur netiktu pat vasarā. Ne īsti mežā pēc sēnēm, ne īsti uz kalnu paslēpot... Bet - patēriņš D5 gadījumā ir gandrīz 2x mazāks. Bet, tas ir lielāks naudas izteiksmē, nekā es tagad tērēju ar šo auto uz gāzes :)
Pagājis nu jau kārtējais (4) gads, kopš esmu 2004. gada legacy/outback modeļa īpašnieks.
Pa šo gadu bija pāris lielāki remonti - sveču maiņa, blīvju maiņa vārstu vākiem, un protams - gāzes iekārtas uzstādīšana.
Kas vēl padomā:
* Drusku sāk klakšķēt otra pusass (vienu jau nomainīju iepriekšējā gadā);
* Bagāžnieka durvīm jāsaremontē rokturis - acīmredzot ir aizmests ar netīrumiem no salona puses - izrādās, durvju rokturu ieķeršanās (vismaz B13 vai trešās paaudzes modeļiem) ir diezgan izplatīta subaru slimība:
Pats biju jau šo problēmu pieminējis, bet arī manam patstāvīgajam lasītājam ir bijusi šāda pat problēmiņa: