Rakstiņš nav mans, bet gan patstāvīgā lasītāja Māra nopelns. Izķeksēju tos no komentāriem, lai nepazūd visā tajā jūklī. Gan jau pieredze vēl kādam noderēs...
Šajās Lieldienu brīvdienās beidzot pieķēros gāzes iekārtas regulācijas jautājumiem. Kādu laiku atpakaļ, pildot gāzi satiku vēl vienu Subaru Legacy sedan īpašnieku, kas brauc ar gāzi. Cik sapratu, viņam bija 3.0 L motors, tā kā reizēm viņš “izgāžot” labi. Uz jautājumu, cik man tērē, teicu, ka ap 10-11 litri aiziet. Manējais 2.0 atmosfērnieks. Viņš tā kā izbrīnījās, jo sāka apgalvot, ka viņam tērējot apmēram tik pat, pārsvarā braucot pa trasi, tā pat kā es. Tas jau radīja aizdomas, ka kaut kas nav īsti labi, it īpaši, ka vēl nepārejoši uz gāzes šad tad noraustās. It kā pietrūktu vai ir par daudz.
Nu ko, pieslēdzu BRC šnori, softu dabūju no www.gaz-car.ru un sāku darboties. Tā kā pamācībā būtībā ir teikts, ka gāzei pret benzīnu jābūt uz liesuma pusi, iztestēju un paregulēju plūsmu uz liesuma pusi. Un- brīvgaita uzreiz kļuva vienmērīgāka,pārejas režīmi labāki. Atstāju ieregulējumus un pabraukšu kādu laiku, tad manīs. Ņemoties ap gāzi daudz ko sapratu, un varu teikt, ka, ja likšu uz nākošā auto, komplektāciju noteikšu pats. Būtībā no regulēšanas iespējām BRC sequential24my07 nav nekas īpašs. Citu reizi likšu obligāti 5 paaaudzi, tai regulācija ir labāka. Kā teicu, ka iekārtai nopirku gāzveida filtrus maiņai.
Šis ir maiņas filtrelements gāzveida gāzes filtram, BRC orģinālajajam filtram, kas ir pirms gāzes sprauslām. Vēl gāzes iekārtai ir sašķidrinātās gāzes filtrs solenoīda vārstam (apakšā). Cenu ziņā Autonamā teica, ka cena ir ap Ls3.50. To vēl neesmu meklējis citur. Nu, ko, patiešam, mana gāzes iekārta līdz šim nav riktīgi bijusi noregulēta! Ja Jūs sakāt, ka 2.5 litru motors un, cik saprotu ar automātu, nobraucat 11-13 litrus uz 100 km, tad manējais 2.0 ar mehāniku rij gandrīz tik pat! Tas galīgi nav pareizi. Neesmu tāds “urbējs”, it īpaši, ka, liekālo kilometru daudzumu nobrauc mana sieva, kas nav “urbēja” uz ceļa. Un jāsaka, ka ar 2.0 dvēselīti īpaši arī neko nepatrakosi! Vienīgais, kad regulē gāzes iekārtu, tomēr vajag pamērīt CO, lai galīgi neiebrauc liesajā vai treknajā galā. Būs mirklis aizskriešu pie meistara, lai pamēra, kas no maniem regulējumiem nāk ārā.