Legacy Wagon 2.2 '95 iespaidi

Tā domāju, domāju, un izdomāju, ka īsti neko neesmu ierakstījis par savu pieredzi ar iepriekšējo auto - subaru legacy wagon. Komplektācija bija tīri laba - ādas salons, mehāniskā kārba ar pazeminātajiem ātrumiem, kondicionieris, elektriskie logi, apsildāmie krēsli priekšā, noņemams sakabes āķis. Ļoti interesanta fīča bija automātiska auto noturēšana pret ripošanu no kalna. Izpaudās tas tā - braucot kalnā augšup, apstājies, izspied sajūgu, nospied bremzi, un tad, atlaižot bremzi, auto neripo atpakaļ. Tas sāk ripināties atpakaļ tikai tad, kad sajūgs sāk jau "kārtīgi ņemt". Nezinu kā šo fīču sauc zinātniski, bet tā bija interesanta :) Auto bija 1995. gada ražojums, ar 2.2 motoriņu. Noripinājos es ar šo pelēcīti kādus gadus 3 vai 4, pat īsti neatceros. 

Tad ko tad īsti es pa šo laiku izdarīju šim autiņam, neskaitot eļļas maiņas:

  • Zobsiksnas un ruļļu maiņa neilgi pēc pirkšanas (veģu auto);
  • Nomainīju priekšējos amortiņus vienā gadā, un pakaļējos otrā gadā, tie jau bija kalpojuši ilgi, bet sākuši sulot. Vietā ieliku arī tos pašus kayaba (KYB). Cena ap 50-60 Ls par vienu amortiņu. Ja nemaldos, tad aizmugurei bija drusku lētāki;
  • Motora temperatūras devēja maiņa. Kaut kā sanāca, ka sāka sūdigi lekt. Aukstā laikā aizej līdz autiņam, ieslēdz aizdedzi, un uzreiz ieslēdzas dzesēšanas ventilators. Ilgi domāju, beigās nolasīju kļūdas, un izrādījās temperatūras devēja vaina. Pats devējs maksāja pāris Ls, nomainīju pats.
  • Mainot temperatūras devēju, pie reizes iztīrīju arī IAC vārstu - drusku staigāja tukšgaitas apgriezieni.

Ja nemaldos, tad no remontiem tas arī bija viss. Zemāk ieliku kādu youtube video, ja nu kādam arī gadās kas līdzīgs ar IAC vārstu. Diemžēl, nevienas fotogrāfijas gan nav palikušas, lai gan vēlreiz apskatīšos, kaut kur noteikti kādai ir jābūt. Auto uz mata šāds pats, pat tādā pat krāsā:

legacy wagon 95

 

 Iespaidi - visi tie labākie. Pirms tam kādu laiku pabraukāju ar veco passat variant. Nu šeit laikam vairs nav ko piebilst. Passat arī bija nokautāks, viss ļodzījās, stūrei normāla brīvgaita :) Savukārt šeit viss ciets, stingrs.

subaru legacy wagon

  Kas tā īsti nepatika:

  • Reizēm tracināja ātrumi, tāda sajūta, ka būtu varen īsi ātrumi kārbai. Braucot uz 120, laikam bija kaut kas ap 3.5 tahometrā, bet īsti vairs neatceros. Katrā gadījumā, prasījās sesto ātrumu.
  • Samērā zems autiņš. Taču - pateicoties mehāniskajai kārbai, un vēl pazeminātajiem - varen caurgājīgs aparāts bija padevies.
  • Detaļu cena - šrotā par aizmugures loga tīrītāja motoriņu prasīja ap 30 - 40 Ls, īsti vairs neatceros. Savukārt, Partner Motors - 140 Ls, jauns motoriņš ar piegādi 2 nedēļu laikā...
  • Vajadzēja notonēt stiklus. Man nebija tonētie stikli, tad nu (saulainā) vasarā iekšā bija pamatīga svelme.
  • Pie arkām sāka sisties rūsiņa ārā. Pateicoties gaišajai krāsai, tā bija labi redzama. Šur tur arī pa kādam krāsas burbulim uzmetās.

Vai vēlreiz ietu šādu pat ceļu? Otro reizi pirktu tādu pat gadu outback, uz tiem skatījos ar skaudību. Arī tad, kad ieliku pārdošanas sludinājumu, redzēju, ka tādu gadu outback pazūd ātrāk no sludinājumiem. Nu, un arī tas, ka legacy wagon tāds vairāk pilsētnieciskāks aparāts. Īsti kartupeļu laukā iebraukt nevar - pa zemu. Bet auto ļoti labs. Ja nevajag braukt pa koku saknēm, vai baigajām risēm, tad ideāls. Ja nu tomēr vajag, tad jāskatās uz ko augstāku, vai arī jāpaceļ šis pats augstāk. Katrā gadījumā, aparāts savu kalpoja godam. Bija labs. Atmiņas arī ir tikai labas un patīkamas :)



Message
Username
Password