Nu ko, subaru jau pasen ir pārdots un vietā pēc ilgas domāšanas paņēmām Passat B7.
Jā, gribējās jau subaru, bet, piedāvājums nebija diezko liels. Arī pēc dažnedažādu apskatu pārskates un lasīšanas, sapratu, ka ir jāņem sākot no kāda 13. gada uz augšu. Bet, nekā prātīga neatradās.
Beigu galā, nejauši uzsolīju Zviedrijā izsolē uz passat b7 un tā arī to iegādājos par diezgan labu cenu.
Aprīkojums - 2.0 tdi motors ar 170 zs, 4 motion, universālis, DSG 6 ātrumu kārba. Paketes - Sport, Premium. Melns ādas salons, oriģināli drusku tonēti aizmugurējie logi.
Bet - auto ir zems. Es pat nezināju, ka viņi ir tik zemi. Nāca līdz 16" ziemas riepas uz diskiem un 17" vasaras riepas uz diskiem. Pēc vasareņu uzmontēšanas, starp arku un riepu īsti roku nemaz nevar pabāzt... Pie tā ir ļoti jāpiedomā. It sevišķi, kad tik daudz laika pavadīts ar subaru, kuram klīrenss ir 20 cm. Passat klīrenss, ja nemaldos, ir 13 cm.
Plašuma ziņā arī outback ir galvas tiesu pārāks. Gan bagāžnieks, gan salons outback ir plašāks.
Bet nu, jā, passat ir 12. gada. Nav vairs arhaiskais motors pārsega atstutējamais stienis. Tā vietā jau ir amortizators. Led dienasgaismas un biksenona lukturi arī ir galvas kārtu pārāki par subaru gaismām. Sēdekļi arī ir komfortablāki, lai gan - tāda sajūta, ka šaurāki.
Asfaltētiem ceļiem ļoti ok vāģis. Tādi tālākie braucieni ir bijuši pa Zviedriju, apmēram 520 km līdz Ninashamnai un tikpat arī atpakaļ, un vēl kāds 4h brauciens Klaipēda - LV un tikpat arī atpakaļ. Pa ātrgaitas ceļiem ļoti labi, 140 iet bez nekādas piepūles. Arī ieskrējiems priekš dīzeļa ir ļoti patīkams.
Un - šis ir jau mans 3 auto kuram nenāca līdzi bagāžnieka pārvalks :) Tāds nebija ne subaru, ne pajero, un nu - arī ne šim.