Sanāca arī man avārija :( Vainīgs nebiju - braucu pa galveno, un, atpakaļgaitā no mājas brauca ārā viens cits auto. Autiņu pamanīju tikai tad, kad šis jau bija pārāk tuvu (uz ceļa bija paliels krūms, izbraucošais autiņš īsti mani neredzēja). Ieraudzīju ato, kad šis jau bija precīzi notēmējis manās durvīs. Tik vien paspēju, kā uzdot gāzi un uzpīpināt. Trieciens sanāca pa auto aizmugurējā bufera sānu - izrāva buferi no stiprinājumiem un sašvīkāja :( Tīrais OCTA gadījums.
Sastādījām saskaņoto paziņojumu, un devāmies katrs uz savu pusi - es uz apmešanās vietu, otrs - uz pārtraukto braucienu sēnēs... Aizbraukdams mājās, zvanu uz vainīgā OCTA kompāniju. Diemžēl, kompānija nav no tām labākajām, bet ko padarīsi. Īsāk sakot - auto skāde ir jānofotografē ekspertam. Eksperts pie manis var atbraukt 3 - 5 darbadienu laikā, vai arī pats brauc uz Liepāju vai Rīgu fotografēt. Arī tas, ka saskaņotais paziņojums ir jānodod 10 dienu laikā pēc negadījuma. Īsti nesaprotu, kas notiek tad, ja man ir kaut kur jāizbrauc vai jālido prom... Tikai neaizmirsti, ka neko nevari taisīt - tad īsti vairs nevar saskatīt skādi... Nu ko, kaut kā pielīmēju buferi ar skotču, un braucu uz Rīgu. Rīgā atkal jāapraksta tas pats gadījums, jāzīmē shēma vēlreiz (velns viņu zina, kapēc), un jābrauc pagalmā, lai eksperts var nofotografēt autiņu. Slēdziens būšot x dienu laikā (šodien pazvanīšu, atgādināšu par savu eksistenci). Piedāvāja servisu, no kura es atteicos, jo jābrauka ir daudz, bet, serviss bus jāgaida ilgi. Pirmkārt, slēdziens - velns viņu zina, cik ilgi jāgaida + pēc tam servisa pieejamība + vēl pēc tam pats serviss - viena diena, lai noņemtu buferi, viena diena, lai izdomātu ko ar to darīt, un vēl vismaz viena diena, lai to sataisītu un uzliktu atpakaļ. Ja jākrāso, tad pieskaitam vēl vismaz vienu dienu. Un - tā visa laikā man vēl ir jāsameklē kāds serviss, kurš man noņems buferi pavisam, vai arī izdomās, kā to sastiprināt uz laiku - protams, ka par šo man ir jāmaksā pašam. Nu - stulba situācija. Braukāt īsti nevar, jo sāns buferim vaļā, attiecīgi, var sanākt arī tā, ka var nolauzt to vispār. Nu ko - pēc fotografēšanās aizbraucu pie čoma. Noņemam buferi, un apskatam zaudējumus.

Buferim bija izrauti visi stiprinājumi cietušajā sānā. Tos nācās pārkniedēt pa jaunam. Attiecīgi - jāpārurbj lielāki caurumi, lai tur var ievietot kniedes. Pēc tam ar fleksi samazinam kniežu galvas, lai var buferi ielikt vietā. Ja gribās visu salikt bez nekādām problēmām, tad gan vajag pasūtīt vismaz 2 jaunas detaļas - zīmējumā apzīmētas ar sarkanu. Viens stiprinājums ir tas, kurš man bija jāpārkniedē, savukārt otrs nāk zem lampas, tas arī bija salocīts. Noņemt buferi var viens pats, bet pielikt gan vajag divatā, tas ir pagrūti + pēc kniedēšanas vajag diezgan precīzi buferi ievietot vietā, mēs to darījām pat trijatā. Tagad tikai atliek gaidīt, ko OCTA izdomās. Varbūt arī vajadzēja sarunāt uz vietas, bet es nezinu, cik īsti tagad maksā detaļas krāsošana + cik īsti varētu prasīt par skādi. Senāk krāsošana bija ap 70 LVL par detaļu + vēl cik noņemšana un uzlikšana. Labi ir tas, ka buferis izturēja, nesalūza. Savādāk gan nāktos meklēt pa šrotiem kaut ko citu.