Subaru: Bremžu maģistrāles maiņa

Melnītis vēl nav pārdots, palēnām tikai tiek braukāts. Vienu dienu saņēmu zvanu no satrauktas sievas - esot pazudušas bremzes, pedālis iet līdz galam, un pašās beigās tikai kaut kas notiek. Noinstruēju pieliet klāt DOT-4 un auto likt nost pie mājām.

DOT-4

 

Par cik, pats taisījos tieši pēc pāris dienām uz mājām, tad nu neko nesatraucos, domāju - aizdzīšu uz garāžu, ticamākais ka ir beigušies kluči un kāda blīve ir izspiesta no bremžu virzuļiem.

Braukt varēja. Lēnām. Bremzes bija pašā galā, un tikai uz priekšējiem riteņiem :) Vairāk ņēma tas, kurš ir tuvāk bremžu uzpildes traukam, attiecīgi, vadītāja puses priekšējais ritenis.

Aizdzenu uz garāžu, uzbraucu uz bedres, noņemu aizmugures ratu un nekā... Beigās ieraugu, ka pil kaut kur pirms labā aizmugurējā riteņa. Ielienot bedrē, saprotu, ka pats galā netikšu. Mazā trubiņa, kas iet uz ratu, ir vesela, bet pil kaut kur no aizsarga. Par cik, man nav ne valcējamā, ne arī zināšanu kā valcēt un kā savienot bremžu trubiņas, tad sazvanīju savu meistaru, un nogādāju auto uz turieni. 

Beigu galā, izrādījās, ka tika nomainīta bremžu maģistrāle, jo trubiņa bija savu nokalpojusi. Pakustinot otru pusi, tā palika meistaram rokās, un arī tā tika nomainīta.

Te varētu būt līdzīgs attēls:

subaru bremžu maģistrāle

Te arī vairāk info angļu mēlē par šādu pašu problēmu - Links

Nu ko, bremžu maģistrāle ir nomainīta, maciņš palicis plānāks, subaru bremzē kā jauns :) Žēl, bildes nav, jo procesu neveicu es pats, un arī viss notika jāņu brīvdienās, kad ir alus dienas, nevis garāžas dienas :)

Lai labi braucās!

Message
Username
Password