Subaru: Cilindru kārtas numurācija

Šajos aukstumos auto izmeta man šādu kļūdu : 304. Paskatoties kļūdas apzīmējumu, tas nozīmē aizdedzes pārrāvumu 4 cilindrā. Nu ko, manas domas - pie vainas ir vai nu aukstums, kura laikā izlien visādas dīvainas kaites, vai nu svečvadi. Bet vajadzētu uzzināt, kurš tad īsti ir tas 4 cilindrs. Te arī ir bildīte ar numerāciju:
Mazināsies aukstums, tad arī meklēšu, kas īsti ir pie vainas. Varbūt arī, ka sveces vaina, bet varbūt arī, ka vienkārši aukstums pie vainas...


#15 lslackware 2012-02-25 08:56:11 : Es pārvietoju daļu komentārus, kuri attiecās uz špreksteles pazušanu vienā cilindrā, uz rakstu -> http://lsoutback.blogspot.com/2012/02/subaru-islaicigi-nenostrada-1-cilindrs.html<br /><br />Tas lai nepadomātu, ka esmu izdzēsis komentārus āra :) Beidzot bija drusku laiks kaut ko padomāt, tad nu izdomāju salpināt rakstiņu. Turpinājums sekos :)

#14 lslackware 2012-02-24 17:15:51 : Man beidzot ir pienākušas visas detaļas vārstu vāku blīvju maiņai, sveču cokoli, šaibas un vēl laikam kaut kas bija. Bet nu es pagaidīšu kamēr paliks siltāks. Tagad neapsildāmā garāžā tā īsti negribās skrūvēties.<br />Ak jā, esmu dabūjis stiklā plaisu :( Man ir maijā skate, tā kā neesmu pārliecināts, vai izlaidīs skati. It kā nav liela, zem 10 cm, bet nu tāpat. Apmēram vadītāja acu augstumā, vadītāja pusē, no stoikas... <br />Bet jā, gribētos izbraukt kādu līkumu ar subaru dīzelīti, izjust griezes momentu :)

#13 Anonymous 2012-02-23 04:38:46 : Atskaite Nr.4.Kārtējais remonts- šoreiz bukšu maiņa. Tā kā bija beigtas priekšējo balstu pakalējās bukses, nācās tās mainīt. Un, kā vienmēr, pa ceļam, to darot, izdarīja veselu čupu darbu. 1. Noņēma apakšējos balstus, izpresēja bukses, iepresēja jaunās un liekam visu atpakaļ. Tā kā man detaļas bija vienā kastītē un meistars redzēja, ka tās ir, viņš saka - liekam tās virsū. Priekšējie "zaldātiņi", stabilizātora stieņa bukses tika uzliktas jaunas. Pie vienas darīšanas. <br />Arī motora masas vads, ko sagādāju, tika pieskrūvēts. Otru atstājām veco - vienkārši nebija attiecīgā izmēra jaunā. Neticami- patiešām daficīts, kā viņš atzina, pat katalogos tādu nav... Būs jākniedē pie ekeltriķa pa vecai metodei... No viņa tekstiem nopratu, ka salīdzinot ar vecā modeļa legacy/outback jaunajam modelim balstu pakaļējās bukses ir vājā vieta. Nezin kāpēc bukses uztaisītas savādākas, vārgākas. Iznāca saruna par detaļu brendiem. Es īpaši neiespringstu uz noteiktu firmu detaļām, un nemaz necenšos baigi izlekt ar "krutumu", jo lieks ka tas posms manā dzīvē jau noiets. Piemēram, priekšējie zaldātiņi maksāja zem 2,- lati gabalā, kaut kādas ZIC firmas. Pēc skata kvalitatīvi... Meistars saka, ka lielā daļā tā ir - bieži lielu brendu detaļas nemaz nav tik labas... kā mālē. Iznāca saruma par outback dīzeli, ko viņš remontējis- kārtējais šoks- kvēlsvece- 130 lati!!! Ja vēl jāmaina 2 gab? Visa ekonomija ir vējā.... Tomēr gāze benzīna motoram nav nemaz tik slikti.... Kaut vai rēķinot motora remonta izmaksas... Tāds viņa viedoklis... remonts 2 stundas un 15 lati...

#12 lslackware 2012-02-09 14:37:31 : Man tā skaņa nav dobja. Drīzāk tāda, it kā kaut kas pie kaut kā pieskartos. Bija aizdomas, ka kāds no izpūtējiem trinās pret mašīnas apakšu kaut kur aizmugurē, bet nekā. UN jā, vēl viena skaņa arī ar jumta lūku - ja ir galīgi aizvilkts ciet tas aizsegs, tad viņam maliņa kaut kur drusku strīķējas, jātstāj aizsegs kādu centimetrs vaļā, tad skaņa izzūd.

#11 Anonymous 2012-02-09 14:32:30 : Nē, savējam neesmu konstatējis graboņu. Aimugurējā vākā nekādi trokšņi nav konstatēti. Varbūt grab aimugurējā bunduļa iekšas? Savējam izložņāju izpūtēju- nav nekas labs, it īpaši uz aizmuguri. Tieši trubas tās šaubīgākās. kad sāka laist tuba metinājuma vietā, tieši uz zemiem apgriezieniem bija tāda dobja, raustīta skaņa. <br />Man no graboņām kaitina jumta lūkas aizsega čīkstēšana aivērtā veidā. Jumta lūkas aizslietnis biki ļurkājas un krakšķ. Vēl kaitinoši grab grāvja puses piekšējā riteņa suporta vadīklas. Cits it kā pagaidām kluss.

#10 lslackware 2012-02-09 13:02:31 : Cena tiešām ļoti laba. Acīmredzot, ka meistars labs, ja tik ātri var ar visu tikt galā. Es arī pie sava meistara kad remontējos, tad vienmēr paprasu kādu interesējošu lietu. Tagad man ir parādījusies dīvaina skaņa. Liekas tā, it kā izpūtējam gali vai pati caurule kaut kur skarās,tāda trīcoša skaņa, un tikai uz zemiem apgriezieniem. Vēl doma ir, ka varbūt pie vainas pakaļējais vāks? It kā foresteriem tā esot izteikta slimība - vāka graboņa. <br /> Interesantākais, ka man darbā ir vēl viens šāda paša modeļa outback. Tam ir parādījusies tieši tāda pati skaņa :) Bet nu tas parādījās ne ziemā, bet gan kaut kad jau vasarā. Tā kā sals nebūs pie vainas.

#9 Anonymous 2012-02-09 07:50:42 : Atskaite Nr. 3. Kamēr automašīna bija uz pacēlāja pekām, un tika celta augšā eļļas noliešanai un filtra maiņai, meistars, kamēr izllīst eļļa, apskatīja arī piekari. Uzreiz tika ierauidzītas priekšā apakšējo balstu pakaļējās bukses. Slēdziens - maiņa, tūlīt būs norautas. Tā kā bukses bija aidomīgas jau pirms gada, kad mainīju eļļu, tās biju pasūtījis un man tās ir. Tikai jāmaina. Taču šajā remontu pasākumā tā kā nebija plānots. Norunājām to darīt citu reizi. Sūdzējos par to, ka pēdējā laikā auto kļuvis skaļāks. Tā kā pie viņa remontējas vēl viens tieši tāds pats subārs kā manējais, viņš uzreiz zināja, ka nopūst izpūtēja savienojums apmēram mašinai pa vidu. Manējai bija pie savienojuma atnācis vaļā metinājuma šuves. Ar pusautomātu fiksi tika vieta novārīta un miers... Kaut gan viņš teica, ka lai būtu "čikiniekā" tā vieta izpūtējā jāpārvāra ar jaunu un citas konstrukcijas savienojumu un trubu. Taču pagaidām, kamēr vēl turas, lai brauc. Pie viena mainīju arī eļļu pakaļējā diferī. Nolēja eļļu un iepildīja jauno. Interesanti, ka pielejot līdz lejamā cauruma malai meistas pagrozīja pakaļējo riteni, it kā lai redzētu vai eļļas līmenis ir pietiekoš un sāk jau tecēt no uzpildes cauruma ārā. Tā arī notika, caurumu aizskrūvēja un gatavs. Nu, ko laikam pietiks rakstīt par remontiem. Slēdzienā: remontu uzsāka ap 19.10 un pabeidza ap 21.00. Un laimīgs devos mājās. Starp citu - par visu prieku un jaunām zināšanām viņam 25,-. Prieks, ka ir arī veči, kas profesionāli remontē un arī konsultē.

#8 Anonymous 2012-02-08 12:25:40 : Nē, meistars neko ar kompresoru netīrija, un manuprāt nemaz nevajag. Man tur nekādas smiltis nebija. Viņš, kad atskrūvēja vārstu vāku un izņēma skrīves vienkārši ļoti uzmanīgi izcēla vāku ārā. Cik redzēju, likās no ārpuses vāks tīri labs. Varbūt Krievijā urbjot pa nezinkādiem laukiem to vajag. Bet gaismā arī pie motora nekādi dubļi nebija. Ja runā par putekļiem- varbūt tur kaut kas bija, taču nemanīju. Uzliekot gumijas viņš tik pat uzmanīgi uzstutēja vāku atpakaļ. Bet ja gribas un tāda iespēja ir - kāpēc ne, var nopūst. Tikai ka pašam pēc tam nav jāstrādā putekļu mākonī... Viņš vienkārši apskatīja galvu no sāniem, atzina, ka viss ir OK un monēja klāt.

#7 lslackware 2012-02-08 11:01:53 : Vēl 1 jautājums par vārstu vāka blīvēm - jūs neizmantojāt kompresoru, lai no vākiem nopūstu nost putekļus? Vai arī pirms noņemšanas tīrījāt vākus ar kādu no motora tīrīšanas līdzekļiem? Lasīju Krievijas forumos, ka tā ir nepieciesams darīt, jo savādāk putekļi ātri tiekot iekšā.

#6 lslackware 2012-02-08 09:41:12 : Super! Par šo obligāti tiks uzrakstīts raksts. Tikai es pagaidīšu siltāku laiku, tad arī ķeršos klāt savam drapakam. Vāku blīves jau stāv mājās, bet šodien pasūtīju arī pārējās daļas - sveču blīves (vai kā tās pareizi sauc), un vēl skrūvju šeibes arī pie reizes. Atnāks kādu 2 - 3 nedēļu laikā. Varbūt, ka pat uz martu kaut kad saņemšos un pārlasīšu. Man, diemžēl, nav apsildāmās garāžas :(<br /> Bet jā, Shell eļļu ņemu kanniņās, par mucu iespējamo saturu jau biju dzirdējis. Vajadzēs uzmest aci, vai ir eļļas nosēdumi, vai nē. Lai gan - nevar jau zināt, kas tur bija gāzts iepriekšējā saimnieka laikā...<br />Par atskaiti paldies :) <br />P.s. ja vēl vajag tos bremžu virzuļus (paraugu), man viņi 2 bagāžniekā mētājas visu laiku. ja esat / plānojat braucienu uz Rīgu, tad varu vienu atdot :) Otru gan atstāšu pats sev, jo nākamajā reizē tomēr vedīšu uzvirpot. Pats braukšu uz Talsu pusi ap 17.02 vai 18.02, var arī tur satikties, ja tā ir ērtāk.<br />Ja nu kas, tad varam sazināties pa epastu - lslackware@gmail.com

#5 Anonymous 2012-02-08 08:55:46 : Sveiks. Nu varu ziņot, kā veicies. Pirmais- par vārstu vāka blīvju maiņu - nekas super sarežģīts. Noņemam motora apakšējo pannu, lai nenotašķītu ar eļļu strādājot, un tad ņemam gaisa filtra kasti pilnībā nost, atskrūvējot 3 filtra kastes skrūves un gaisa padeves trubas savilcējus. Atvienojam svečvadus un kartera ventilācijas cauruli. Atliecam blakus esošās gumijas caurules un velkam filtru kasti ārā. Kad tas noņemts, skrūvējam vaļā vārstu vāku. Eļļu nav vajadzība liet no motora ārā, it īpaši ja netaisās to mainīt. Ja iztek, tad maksimums 100 grami. Meistars nekādu dinamometra atslēgu nelietoja. Tikai profesionālās zvaigznītes - tarkšķus un muciņas. Kad pavēroju viņa instrumentus, skaudība uzmetās! Kad vāks nost- mainam blīvi, uzmaucam sveču cokola gumijas veco vietā. Un ! uzmanību! pavērojam vai vārstu vākā vai motora galvā nav eļļas nosēdumi, vērojot vizuāli, vai pavelkot ar pirkstu. Ja ir nosēdumi- maini eļļu, tās marku!!! Motoram jābūt tīram, ja brauc ar sintētiku un laicīgi tā mainīta! Un montējam visu atpakaļ! Skrūves vārstu vākam meistars pievilka ar roku bez dinanometriskās atslēgas. Cik sapratu, skrūves nemaz pārvilkt nevar- tās atdurās un viss! Visas skrūves apmēram ar vienādu spēku pievelk. Un uzmontējam visu pārējo, ja vajag pielejam eļļu. Kas mani pārsteidza - darba ātrums- viss tika izdarīts pusstundā! Ko nozīmē, ja zin ko jāskrūvē un kur jāķeras klāt!!!Meistara viedoklis par nosēdušām vārstu vāka gumijām- normāli 2004 gadam- savu nokalpojušas. Eļļa, kas uzlīst uz izpūtēja- mierīgi apslaukam, un nodedzinam braucot. Un silts ieteikums- ja noņem motora pannu obligāti jāapaskata motota masas vadi uz virsbūvi - ja tie zaļgani, zaļi, vai vēl vairāk -norauti- obligāti jāmaina!!! Subāram tie nāk apakšā (nezinu kāda suņa pēc) katrā motora pusē un mūsu sālī vienkārši pāris gados pārvēršas par oksīda čupu. Man tieši tas arī bija noticis! Un izskatās, ka tā arī bija motora rausīšanās vaina! Pa fikso uzmetām ar parasiem vadiem, bet mesitars sameklēs īstos un vēlāk uzmontēs. Par eļļām - manuprāt gaumes un maka lieta. Es vispār lietoju tikai sintētiskās motoreļļas. Tā kā Subāram rakstīts, ka jālieto motoreļļa 5W30,GL5 tad tādu arī pērku. Ko lai saka - laukos sava specifika - eļļas ņemu no viena autoplača īpašnieka, kas dzen to no pašas rūpnīcas, laikam Austrijā. Firma ACDelco. 5 l un 1l kanniņās. No vairākiem vietējiem servisu speciem esmu dzirdējis labas atsauksmes pa šo firmas eļļu. It kā neesot tai viltojumu. Un kalpojot ļoti labi. Atdzīšos- pirms tam man bija SHELL Xelix eļļas - nu jau būšu visu nomainījis uz ACDelco. Mūsu puses servismeņu viedoklis ir - ja SHELL no mucas - pilnīgi garām. It kā sūdīgi kalpojot un esot daudz viltojumu. Mūspusē tai neuzticas. Bet viss var būt, ka tikai reklāmas triki! Jādomā pašam. Mani vēl, protams, piesaista eļļas cena. Nu, looti laba.Un prece uz vietas, Nav jādzenājas pa pasauli. Bet, eļļās, katram sava gaume un priekšštati. Kā saka vienam māte, otram meita..... par pārējo, otrā stāsta kārtā!

#4 lslackware 2012-02-07 20:13:27 : P.s. Kādu eļļu lejiet motorā, pussintētiku, vai sintētiku? Es savam visu laiku leju shell helix ultra 5w-40, gan ziemā, gan vasarā. Izteikts eļļas zudums nav - neskatoties uz to, ka jāmaina vārstu vākiem blīves. Ja arī ir kāds zudums, tad max 200g uz 10 000 km.<br />Pārējās eļļas man ir visas mainītas - pakaļējam difam pirku atsevišķi eļļu, bet priekšējam mainīja servisā, reizē ar kārbas eļļas maiņu.

#3 lslackware 2012-02-07 12:57:44 : Ja pats mainīsi vārstu vāka blīvi, būtu kapitāli kādu reportu atstāt - vai obligāti jālieto dinamo atslēga? Vai arī ko citu, specifisku. Pats arī plānoju to visu darīt tomēr pats saviem spēkiem. Bet nu jau pārliku šo remontu uz vasaru, uz siltāku laiku... <br /> P.s. manam NGK sveces maksāja ap 6.70 no eparts.lv - preces nr: 3500. Cik toreiz meklēju pa ebay, īsti lētāk nesanāca :(

#2 Anonymous 2012-02-07 12:21:58 : Es domāju - to pašu 95 benzīnu vien var liet kā karstumā, tā arī lielos auktumos. Būtība, gandrīz desmit gadus pildos vienā biki anormālā uzpildes stacijā. Taču, cik esmu baudījis degvielas filtrus, (Atgriežot to vaļā pēc lietošans) viemnēr viss ir bijis OK, un arī motori nekad nav gļukojuši. Sveces arī smukas. Manam subāram neesmu novērojis problēmas. Drīzāk aķis jau beidz savas gaitas. Šovakar briest palielāks remontiņš - eļļas maiņas, kreisās puses vārstu vāka blīvju maiņa, sveču maiņa, pakaļējā difera eļļas maiņa. Jāluko kas ar izpūtēju- tā kā paskaļš. Jaunums, ko man mesitars pārsteidza - man ir DENSO iridium sveces. Būtībā baigie mēsli. Jau parādās, ka laiž garām spiedienu sveces baltais izolātors- metāla valcējums. Viņš man saka- nebūs ilgdzīvotājas, jau brūnas maliņas. Piķis izmests, ber rezona maz... Viņa ieteikums ir NGK no ebay. Laba cena un kvalitāte. ziņošu vēlāk kas jauns.

#1 lslackware 2012-02-07 06:52:27 : Vēl vienu, ļoti interesantu lietu, izlasīju Krievijas saitos. Tajos apgabalos, kur -30 skaitās normāla temperatūra, iesaka uz ziemu liet 95 markas benzīnu. 98 markas benzīnam esot kaut kas ar detonāciju - vēlāk aizdegās (?). links -> http://goo.gl/DcchD<br /> Bet ja par savu kļūdu, tad nometu kļūdas, bet - vakar pirmo reizi šoziem nācās piepīpēt :( Acīmredzot pa nakti bija pamatīgs aukstums uzkniebis, un nabaga motors vienkārši izsala :( Nu neko, piepīpēju no rīta, un ne vakarā, ne arī šodien, vairs problēmu nav. <br /> Tagad stāvu dilemmas priekšā - degvielas lampiņa šodien iedegas, un ko lai ielej - 98 vai 95?

Message
Username
Password