Subaru: Problēmas ar nepareizi uzstādītu gāzes iekārtu

Pieredze gan nav mana, bet pastāvīgā lasītāja Māra rūgtā pieredze ar nepareizi uzliktu gāzes iekārtu (starp citu, arī manam autiņam gāzes iekārta ir likta turpat, bet pagaidām viss iet normāli)...

 

 

Kārtējo reizi padalīšos ar jaunumiem! Nu jau “škrobe” un patiešām milzīgas dusmas nedaudz pārgājušas, taču minimums nekad vairs nevienu labu vārdu neteikšu par gāzes iekārtu uzlicēju Uģi! Ja atceries, es regulāri rakstīju, ka mokos ar gāzes iekārtas uzstādījumiem, brīvgaitas problēmām. Gandrīz sagatavojos mainīt gāzes smidzinātājus, jo brīvgaita jau bija palikusi pavisam sūdīga, cēliens burbulīgs…. Taču mani pierunāja, lai pirms visām maiņām aizbraucot pie čaļa, kas gāzi lika manam korišam STI Subāram. Nav ko zaudēt, aizskriešu….. Meistars, apskata manu iekārtu un man paziņo – tā uzlikta iekārta subāram nemaz normāli nevar iet!!!!! ES- kā tā? Pirmais- gāzes ieejas kolektorā ieurbtas nepareizi, gāzi “sit” atpakaļ, tā sūdīgi jaucas. Subāriem tas ir pilnīgi garām! Es- ja jāpārtaisa, tad ko datīt? Viņš- nepārdzīvo, pusstunda darba un viss būs labi. Es piekritu pārbūvei. Meistars visu saliek un sāk iekārtas smidzinātāju kalibrāciju…. un klusiņām jautā vai es neesot iekārtu pats licis? Es – kāpēc jautā? Pirmā un otrā smidzinātāja pieslēgums samainīs vietām! Tas ir kreisā puse, abi cilindri strādā nekorekti! Es vienkārši apsēdos! Esmu bijis divas reizes pie Uģa ar šo problēmu- viņam tikai- paskatīsimies regulāciju…. Tā esmu novālējis divus gadus …..man nebija ko teikt, un dusmas izauga vienkārši milzīgas! Fufelētājs tas Uģus ir….Atceroties, kad pēc iekārtas uzlikšanas dabūju balona pieslēguma vāku pārvilkt, jo smakoja un laida gāzi -nebija pievilkts, pārlikt smidzinātājus divās rampās, kā subāriem pienākas, čakarēties ar regulācijām- Uģa darbs īstenībā ir riktīgs širpotrebs…. Neko, meistars veica kalibrāciju smidzinātājiem, regulāciju iekārtai… un iestājās svētlaime-pārslēdzoties vispār nevar pateikt ar kādu degvielu brauc, ceļ ideāli,brīvgaita OK. Cita braukšna, uzreiz jūt, ka motorīts griežas kā vajag…. Tikai,,, sākas citas problēmas… Meistars uzreiz pieslēdza OBD skaneri, un pārbaudīja visus motora parametrus, pat tos ko ar prasto skaneri nemaz nevar atrast… Un konstatēja, ka brīvgaita turas pa augstu kā vajag šitam motoram… Izskatās, ka brīvgaitas regulātora iestādījumi izgājuši no normas(tas ir elektronisks)…. Vajadzēs kalibrēt no jauna, vai meklēt citu…. No kā tādas problēmas? Nevajag braukt ar pusbeigtu gāzes iekārtu…. Kompis savācies visādu drazu….

#1 Renegāts 2014-03-24 21:28:07 : Nekautrējies, publicē Uģa kontaktus. Lai citi neuzraujas. Šitā jau var vārstus un virzuļus pa izpūtēju izbirdināt.

#2 lslackware 2014-03-27 07:26:39 : Sorry, biju aizmirsis apstiprināt komentāru :) Kontakti - Ranķa dambis 1. Bet, varbūt bija kādu papildus "meistaru" paņēmis? Jo, kā jau minēju, manam autiņam arī viņš lika, un viss iet normāli...

#3 Māris 2014-04-11 11:19:53 : Mans Subaridze atgriezies no remonta un dabūja riktīgu "krunku". Sievietei savaidzējās uz Vāczemi šopingā. No remontiem- pakaļējās bremžu trubas (metāliskās) bija pilnībā sapuvušās. Maiņa. Plus bukses priekšā un pakaļā...Bremžu remonts, tīrišana. Priekšējā plaukta pakaļējo buksi ieliku taisītu no poliuretāna (vidējās cietības). Redzēs cik ilgi ies. Parasto gumijas izdauza gada laikā. Auto gan cietāks palika. Saku tikai vienu- mīts par Subaru hadenes izturību patiešām ir tikai mīts.... Tā pat gumijas noveco un konstruktīvi B 13 ir uztaisīts vājāks kā iepriekšējais modelis. Brauciens sievietei uz Vāczemi izteicās ap 2900 km. Pats nebraucu, taču no viņas teiktā gāzes tankštelles esot uz visiem lielajiem bāņiem arī Vāczemē. Gāze vidēji izgāja 280 litri. Esot vilkusi arī 150 pa bāni, ar gāzi - ne vainas....tik patēriņš uzreiz lielāks! Bija tā nokrāmējusi Subi , ka pakaļa atpakaļ braucot gandrīz pa zemi. Bet nu, ko lai saka, sev draudzenēm, radiem saved visu patēriņam, "atsit" ceļu un pašam krājumi arī uzpildīti! Piemēram - ARIEL 6L krāsinās veļas šķidrais pulveris 5.88 EURO! Latvijā vismaz 12! Biezie kokvilnas T krekli XXXL izmēra 2,50 euro šeit bez 8 nenāc klāt un vēl ar paranormāliem uzrakstiem un ķēmiem. Polo krekli, ar iešūtu apkakli kādi man patīk, 4.50 EURO, Rīgā Mark and Spencer 22 euro!!!! Pēc brauciena sieviete atzinās, ka Subis liels, var labi piekrāmēt, taču ilgstoši braucot nogurst- neērts beņķis, kā taburete, 2.0 motorīts paknaps... pakaļējā sēdeklī vispār... ne taburetes izjūtas, nekas- sēdekļa forma kā dēļu sols.... Vienīgā laime, pati jau tur nesēdēju!!!! Vienīgais , kas taj auto esot vērts- pilnpiedziņa. Pārējais taburetes līmenī.... taču ja remontējam un taisamies vēl kādu laiku "jāt" to auto, OK. Citādāk, no komforta viedokļa pasūdīgs auto.... Tādi lūk manas sievietes spriedumi....

Message
Username
Password