Zobsiksnas maiņa

Kā jau minēju kādā no iepriekšējiem rakstiem, neizbēgami biju noripojis jau 100 tūkstošus, un bija jādomā par zobsiksnas komplekta maiņu. Ilgi domāju, svārstījos, vai to darīt pašam, vai arī aizdzīt pie pazīstamiem čomiem. Beigās izlēmu par labu servisam - veģu auto. Es tur jau biju mainījis iepriekšējam autiņam (legacy wagon '95) zobsiksnas komplektu, tā kā arī šo pašu arī aizdzinu pie viņiem. Remonta laiks - apmēram 4 stundas. Nomainītās lietiņas: zobsiksna ar rullīšiem, kā arī ģeneratora siksna un kondicioniera siksna - tās arī bija savu laiku nokalpojušas. Izmaksas - 220.- 

Bilde ieskatam no google. Te arī patstāvīgā lasītāja Māra pieredzētais ar zobsiksnas maiņu:

Nu, varu pastāstīt jaunumus. Zobsiksna, ruļļi, ūdenssūknis, antifrīzs, eļļa motorā nomainīti. Darbs apmēram 4 stundas un par darbu 35 lati. Kas šokēja – veco siksnas rulīšu stāvoklis. Būtībā nebija tāls mirklis, lai viens izjuktu pilnībā! Secinājums – ja kādreiz vēl pirkšu lietotu mašīnu, likšu uz pārdevēja rēķina uzreiz nomainīt siksnu un pievadus manā klātbūtnē. Citādāk- tirgo citam āpsim! Lai gan man bija servisa grāmatiņa un mašīna apkopta autorizētā servisā un zobene mainīta uz 120 000, ticība nekāda, ka darbs veikts atbilstoši. Man tagad 200 000 km! Sapratu, ka tā jokoties nevajag ar šīm lietām. Meistars garantiju deva uz 60-70 tkst. km., un, izteica versiju, ka ruļļi nav bijuši mainīti. Viņa darbā tādus reti dabūjot redzēt! Pēc remonta motorīts uzreiz sāka strādāt klusāk. Beidzot arī esmu pārgājis visiem durvju rokturiem. Pagaidām strādā ļoti labi. Tikai pakalējo durvju roktura ietvars norūsējis tā, ka liekas, ka mašīnai 30 gadu! Vēl viena šaize – neiet centrālā atslēga pakaļējām durvīm. Izjaucu, pārbaudīju, pati atslēga strādā, taču elektropievads jocīgi padod signālu. Vienu brīdi 3.5V vienu 10V. Acīmredzot vadu plīsums. Taču nekur nevarēju atrast vadu vainu. Locījumu vietās liekas, ka veseli. Būs mirklis, jābrauc pie elektriķa. Nu, ko pietiks….


Message
Username
Password