Nu jau ilgu laiku biju nobraukājis ar gaudojošu gultni, to jau biju iepriekš arī pieminējis. Tā pat īsti nebija gaudošana, bet gan rūkšana. Gultnis rūca un rūca. Pagrozot stūri uz vienu vai otru pusi nekas nemainījās, rūkšana bija diezgan monotona. Sapratu, ka gultnis ir vesels, tikai viņš tā skan :) Apnika, rāvām nost OPTIMAL aizmugurējo gultni (aptuvenais kalpošanas laiks ~ pusgads / 20 000 km). Noņemot nost, varējām redzēt, ka gultnis ir ar eļļu, attiecīgi - jāmaina. Pie reizes vēl tika nokonstatēts, ka aizmugurē atkal bukses jāmaina - tās man laukos garažā bija palikušas no iepriekšējās reizes, tā kā tas jau bija sagādāts.



Ja jāmaina - jāmaina! Ielikām jauno gultni un bukses iekšā... Klusums... Bet kaut kā ne tik liels klusums, cik vēlējos :) Izrādījās, ka arī priekšējais gultnis ir pateicis "sveiki". Pagāja kāds laiciņš, kamēr to sagādāju, bet nu galīgi vairs nebija vēlmes likt iekšā atkal neoriģinālo gultni. Mainot priekšējo gultni, ieraudzījām, ka stūres šarnīram ir beigta (saplēsta) gumija, kas varēja novest pie šarnīra maiņas. Par laimi, čomam garažā mētājās tāda no volvo v40, un pat izrādījās, ka pasē! Nelaime tāda, ka tomēr pats šarnīrs arī būs jāmaina.


Nu tad uz nākamā mēneša sākumu jāņem pats šarnīrs (varbūt pat mainīšu abus), un pēc tam jādzenās regulēt savirzi. Pie reizes, laikam, arī plaukta atbalsta bukses jānomaina, tās arī saplaisājušas riktīgi. Tiesa gan tas ir samērā padārgs prieks - bukse ap 30 EUR + vēl jāpresē ārā un jāpresē iekšā...

Tad jau arī nāks TA, skatīsimies, kā mans outback izturēs piekto tehnisko manās rokās... Kas vēl noticis? No regulāriem darbiņiem - nomainīta eļļa motoram, gaisa un eļļas filtri, iepildīta flashlube.