Subaru kļūdas P0113 un P0102

Brīvdienās nomainīju eļļu, eļļas filtru, salona filtru un gaisa filtru. Tā teikt, iebrauksim vasarā ar jauniem filtriem :) Nākamajā dienā izmetās kļūdas - divas uzreiz - P0113 un P0102. Paskatoties kļūdu aprakstā, nekas diži skaidrāks nepaliek... Prasot padomu googles tantei, protams, ka atkal piebirst pilnas ausis ar dažnedažādajiem minējumiem, neiztrūkstošās MAF maiņas nepieciešamības un IAC  tīrīšanas / maiņas nepieciešamības. Beigās mani sāka mākt aizdomas, ka neesmu pievienojis atpakaļ štekeri pie gaisa filtra. Un jā, tā ari bija tā lielā bēda :) Nu nekas, kam negadās. Pārējais viss iet tīri oki doki. Pūt tik gāzi, un tik brauc. Uz vasaru jāieplāno vārstu vāku blīvju maiņa + jānomaina pie reizes atkal sveces. Vairāk liekas, ka nekas liels nav plānots...



#3 lslackware 2015-07-01 21:31:57 : Ui, nav bijis laiks pieķerties kaut ko jaunu ierakstīt. Nākamais rakstiņš būs par kārtējo TA, kurā šoreiz norāvu divnieku par eļļas pilēšanu no stūres reikas. Tagad auto aizdzīts pie meistara, ņems reiku nost un vedīs uz restaurāciju. Uztaisīšu rakstu, kad autiņš būs salabots :)

#2 Māris 2015-07-01 16:56:20 : Nu jau atkal pienācis eļļas mainīšanas laiks. Nobraukti 11 000 km, un kopējais noskrējiens 288 500 km. Motorā bija eļļa Comma 5w50. Biju apmierināts, motorītis kluss, velk patīkami, brīvgaita stabilāka. Taču uz 11 000 km dabūju pieliet ap 3 litriem. Likās, ka pārāk izšķērdīgi braukt ar sintētiku. Šoreiz ielēju pussintētiku 10w40. Redzēs, kā ies un kāds būs patēriņš. Motorītis vairs nav nekāds jaunietis, jācer kā vēl kādus 100 000 izvilks. Pēc grāmatas tādu viskozitātes eļļu var lietot, ir īpaši, vasara vēl priekšā. Pakaļējā reduktorā eļļu no 75w90 nomainīju uz 80w90 minerāleni. Likās ka reduktors biki mazāk kauc. Redzēs, kā ies, priekšā atkal brauciens uz Vāczemi.

#1 Māris 2015-05-05 18:57:18 : Savam Subaru Legācijai svaigi kā mainīju sveces un pie viena filtrus. Jau viena svece bija mainīta, toreiz kompis izmeta, ka aizdedzes pārtraukumi. Tagad atkal radās aizdomas, ka kāda svece slodzē labi nedarbojas. Sveces NGK, kaut kā aizdomīgi ātri mirst. Pat 10 000 nebija nogājušas. Iepirku Bosh sveces, Krievijā ražotas... redzēs kā tās ies, 3 euro gabalā. Pie viena maiņa gaisa un gāzes filtram. Izzvanīju arī svečvadus, viss OK. Gāzes sistēma pagaidām iet. Man atkal kaitina cita lieta- biki kauc pakaļējais reduktors. Nomainīju eļļu, iemetu XADO, tas pats. Subārists čoms saka, maini eļļu uz 80w90, nevis kā paredzēts pēc manuāļa 75w90, tā nežēlīgi šķidtra. Viņš pats ar tādu brauc. Ja nav rezultāta, brauc, kamēt noklājas. Motorā elļa 5w50 Comma. Esmu apmierināts. Motorīts stabilāk strādā, klusāks, uz degvielas patēriņu starpību neesmu jutis. Ņammmā eļļu apmēram tā pat kā līdz šim. Ko var gribēt- uz špindeļa jau 274 000 km... Mainīt auto arī slinkums, nav ideju ko gribētu vietā... Esmu izbraukājies ar visādiem auto nu, ir jau smuki un forši auto, taču, kaut kā nestāv, lai mainītu. Subarauto tikko kā atkal izbrauca Vāczemi, Poliju, i bāņus dabūja neknapi paostīt. Vienu, ko atzīstu, slodzē 2.0 bez turbīnieks Legacijai ir pa mazu... Taču normālai braukšanai OK. Un pikapa ietilpība! Fanastika!!!! Loti labi konfigurēts bagāžas nodalījums. Viens brauc, otrs tikmēr var gulēt pilnā garumā... Un visam citam vietas pietiek, kaut ledusskapi ved.... Un ja vēl piekabi velc, nekādu mikroautobusu man nevajag...

Message
Username
Password