Subaru eļļas un citi šķidrumi

Domāju, domāju un izdomāju, ka jāuztaisa raksts par eļļām. Gan motora, gan diferenciāļu, gan arīdzan pārējiem šķidrumiem… Jāpiebilst, ka šeit apskatīšu tikai benzīna un tikai parastos dzinējus, ne turbo un ne dīzeļus... Tad nu ar lēnu garu ķersimies klāt šim visam. Paņemšu arī no saviem iepriekšējiem rakstu darbiem kaut ko, un iepinķerēšu šeit. Arīdzan, Māra komentārus ielikšu, ir patīkami, ka ir kāds, kurš padalās ar iespaidiem un saviem novērojumiem. Pats savam autiņam leju Shell Helix Ultra 5w-40. Pērku kanniņās, reāli sanāk lētāk ņemt 5L kanniņās un pēc 3 uzpildēm 4 uzpilde bez maksas :D Esmu ar šo eļļu nobraucis jau virs 100 k, tā kā, kamēr kaut kur briesmīgi nesāks spiest ārā, tad tā arī turpināšu braukāties ar šo. P.s. sākumā, kad iegādājos šo vāģi, biju diezgan lielā nesaprašanā, kāda eļļa šādam aparātam ir jālej, utt. Ieraudzīju, ka partner motors servisa lapā bija rakstīta šīs markas eļļa, tad nu arī turpināju šo motoriņu barot ar šo eļļu. 

shell helix ultra 5w-40
shell helix ultra 5w-40

 

Kas un kur ir jālej:

Viss raksts par šķidrumu tipiem un tilpumiem. Pastiprinātāja eļļas maiņa arī esmu paveicis ar savām roķelēm. Šeit varam izlasīt arī manis rakstītu pamācību. Esmu arī paveicis dzesēšanas šķidruma maiņu. Te arī saite uz rakstu. Aizmugures reduktoram arī man ir veikta eļļas maiņa un arīdzan kārbai un priekšas reduktoram ir veikta eļļas maiņa - tas gan bija servisā, tapēc par to neko diži uzrakstīt nevaru :) Te arī izknibinātais no Māra komentāriem par eļļām:

Žurnāla ZaRuļom maija numurā bija transmisijas eļļu 75w90 tests. Testa uzvarētājs Motul 300. Estēru eļļa tomēr par pārējiem daudzējādi pārāka, bet… cena gan kož. Labas atsauksmes arī par Castrol Syntax Universal plus 76w90. Pats smieklīgākais, ka veikalā, kas pieder tīklam Car4you pārdevējs centās iestāstīt, ka Castrol ir tādā pašā līmenī kā Motul… Liela starpība neesot…bet cena gan laba! Pietēlojot viszini…. Ko lai domā par auto preču tirgotājiem? Duraki arī nav retums… Motul izplata ape un tur to var iepirkt. It kā Redline eļļas arī esot labas, taču cik paskatījos, dārgāk kā Motuls. Kaut kas saviem spēkiem atkal padarīts! Vakar pats nomainīju motoreļļu. Brauciens pie čoma, kam privāti ir pacēlājs un paša darbs. Nekā sarežģita. Tikai biki ķēpisks darbs. Motora panna jāņem nost, filtrs jāpārskrūvē un jāizlaiž vecā eļļa. Tas arī tas sarežģitākais. Braukāju ar Valvoline Synpower 5w40 eļļu. Laižot ārā likās riktīgs ūdens! Viskozitāte nu, pavisam minimāla! Noskrējusi bija 10 000 km. Tā kā tādas markas eļļa bija man rezervē, ielēju jaunu tādu pašu. Taču no ZaRuļom sintētisko eļļu motora testu rezultātiem visus krutos brendus apdzina Korejas ražojuma eļļa ZIC XQ 5W40. Paradokss, taču Latvijas tirgū tāda eļļa nav! No žurnāla testa izrietēja, ka daža laba brenda eļļa savu nominālu atstrādā un burtiski sabrūk! Izskatās, ka ar Valvoline tas pats… ZIC- močī tik uz priekšu… Nesen pasūtīju večiem, kas braukā uz krieviju, lai ponta pēc atved man tādu eļļu ZIC, kā žurnālā. Šodien piegādāja! 4 litru kanniņa 1400 Krievijas rubļu, t.i. 23 lati. Pasūtīju vēl, nākošajā eļļas maiņā izmēģināšu. Ar gāzes regulāciju pagaidām viss OK! Biju pie sava meistara, tas man visu apstāstīja par BRC regulēšanu un visu veica. Cēliens labs, rūc labi! Tikai aizdomas- viena svece brīvgaitā reizēm noslinko. Bet uz gaitu ietekmi neatstāj. pagaidām braukšu, tad manīs!

Starp citu, ziemā, kad jāmaina eļļa, dzenu pie sava meistara (viņam ir apsildāmā garāža) - šis pannu nost neskrūvē! Eļļu nolej bez pannas noskrūvēšanas. Pats kad mainu, tad gan ņemu nost pannu, lai pie reizes vēl ko ievērības cienīgu varētu apskatīt un pačekot vai ir viss kārtībā.



#19 Māris 2014-03-28 16:50:09 : Atkal ienākuši jaunumi. Mans Subaru Legacy drapaks tagad tiks nolikts uz "klučiem". Izbeidzās bremzes!!! Plīsa sapuvusī bremžu trase uz aizmugurējām bremzēm. "Bremzene" pa zemi.... Satiku dienās korišu, kas brauc ar tādu pašu subāru. Tas sūdzējās, ka auto sapuvis, rūsējot neganti. Aizmugurē bleķi, bāka pat izrūsējusi, nu šausmas esot! Es pabrīnījos un nodomāju.... man gan tā nav... un, Še Tev... trase! Jāņem bāka nost, vesels lērums pričendāļu lai to trasi nomainītu. Noraus nost un tad jau redzēs, vai nav jau viss sapuvis... Neko darīt, jālāpa subaridze, cik paklausos citiem neiet labāk.... Neko citu nevar tekt... paganij avtoprom... Atkal ir iepirkta vesela čupiņa no priekšas piekares - "zaldātiņi", stabilizātora bukses, plaukta pakaļējas bukses. Maiņa. No visa teiktā - prieks servisam, bēdas Tavam maciņam. Nu, kur tad ir tā izslavētā Japāņu kvalitāte? Labi, ka man krājumā ģimenei ir cits braucamais. Vismaz nepaliec bez riteņiem.... Starp citu noskrējiens 240 000 km. Tas ir daudz vai maz, ja pat bleķis beidzas?

#18 lslackware 2014-02-10 10:31:54 : Mjā, diez kas nav :( Uztaisīšu rakstiņu pa šo nedēļu, varbūt vēl kādam ir līdzīga pieredze bijusi

#17 Māris 2014-02-09 22:02:17 : Kārtējo reizi padalīšos ar jaunumiem! Nu jau "škrobe" un patiešām milzīgas dusmas nedaudz pārgājušas, taču minimums nekad vairs nevienu labu vārdu neteikšu par gāzes iekārtu uzlicēju Uģi! Ja atceries, es regulāri rakstīju, ka mokos ar gāzes iekārtas uzstādījumiem, brīvgaitas problēmām. Gandrīz sagatavojos mainīt gāzes smidzinātājus, jo brīvgaita jau bija palikusi pavisam sūdīga, cēliens burbulīgs.... Taču mani pierunāja, lai pirms visām maiņām aizbraucot pie čaļa, kas gāzi lika manam korišam STI Subāram. Nav ko zaudēt, aizskriešu..... Meistars, apskata manu iekārtu un man paziņo - tā uzlikta iekārta subāram nemaz normāli nevar iet!!!!! ES- kā tā? Pirmais- gāzes ieejas kolektorā ieurbtas nepareizi, gāzi "sit" atpakaļ, tā sūdīgi jaucas. Subāriem tas ir pilnīgi garām! Es- ja jāpārtaisa, tad ko datīt? Viņš- nepārdzīvo, pusstunda darba un viss būs labi. Es piekritu pārbūvei. Meistars visu saliek un sāk iekārtas smidzinātāju kalibrāciju.... un klusiņām jautā vai es neesot iekārtu pats licis? Es - kāpēc jautā? Pirmā un otrā smidzinātāja pieslēgums samainīs vietām! Tas ir kreisā puse, abi cilindri strādā nekorekti! Es vienkārši apsēdos! Esmu bijis divas reizes pie Uģa ar šo problēmu- viņam tikai- paskatīsimies regulāciju.... Tā esmu novālējis divus gadus .....man nebija ko teikt, un dusmas izauga vienkārši milzīgas! Fufelētājs tas Uģus ir....Atceroties, kad pēc iekārtas uzlikšanas dabūju balona pieslēguma vāku pārvilkt, jo smakoja un laida gāzi -nebija pievilkts, pārlikt smidzinātājus divās rampās, kā subāriem pienākas, čakarēties ar regulācijām- Uģa darbs īstenībā ir riktīgs širpotrebs.... Neko, meistars veica kalibrāciju smidzinātājiem, regulāciju iekārtai... un iestājās svētlaime-pārslēdzoties vispār nevar pateikt ar kādu degvielu brauc, ceļ ideāli,brīvgaita OK. Cita braukšna, uzreiz jūt, ka motorīts griežas kā vajag.... Tikai,,, sākas citas problēmas... Meistars uzreiz pieslēdza OBD skaneri, un pārbaudīja visus motora parametrus, pat tos ko ar prasto skaneri nemaz nevar atrast... Un konstatēja, ka brīvgaita turas pa augstu kā vajag šitam motoram... Izskatās, ka brīvgaitas regulātora iestādījumi izgājuši no normas(tas ir elektronisks).... Vajadzēs kalibrēt no jauna, vai meklēt citu.... No kā tādas problēmas? Nevajag braukt ar pusbeigtu gāzes iekārtu.... Kompis savācies visādu drazu.... Būtu deviņdesmitie, aizvilktu pie Uģa un ievelktu riktīgi pa zobiem.. Mudaks riktīgs....

#16 lslackware 2014-01-17 11:01:41 : jāmēģina brīvdienās uzknibināt rakstiņu par bremzēm. Izrādījās, ka pasūtītās aizmugures bremzes manam drapakam nemaz neder! Pasūtīju citas, jāmēģina rītdien tikt pie meistara, cerams, ka viss būs ok :)

#15 lslackware 2014-01-17 10:59:33 : + 1 par lukoil kvalitāti. Pats pildos tikai lukoil, ar retiem izņēmumiem statoil. Līdz šim esmu bijis tikai uz 1 gāzes apkopi, pie nobrauktiem ~ 30 000 km uz gāzes (precīzu km neatceros), filtrs bija diezgan ok. Statoilā vienreiz man izdevās iepūst nereālu gāzes daudzumu, sen jau vajadzēja nostrādāt drošības vārstam :)

#14 Māris 2014-01-16 11:55:21 : Varu tekt, ka gāzes uzpildes stacijās kvalitāte gāzei stipri atšķiras! Rokoties, pa problēmām ar brīvgaitu izdomāju- jāpaskatās gāzes filtrs! Kāds bija pārsteigums!!!! Attaisīju gāzes filtru, izņēmu elementu un tas pilns ar dzelzs mini, maziņām skaidiņām! Arī filtra korpuss no iekšpuses noklāts ar tām! Tā ir, ka grib no laba ar vien labāk! Visu laiku pildījos Lukoilā, jo man bija laba atlaide uz degvielas litru. Beidzās kartei termiņš, nomainīju un zaudēju lielo atlaidi. Pārgāju Siguldā uz otru uzpildes staciju, jo tur- lej 30L un saņem 2 santīmi atlaidi uz litru! Un pašam nav rokas jāsmērē, operātors ielej pats! Un kas par brīnumu- iepūš vēl vairāk litrus kā Lukoila automāts! Uh, kas pa ģēlu! Priecājos!!! Aizdomas jau radās, kad sāku konstatēt, ka ar lielāku uzpildi nobraucu faktisi tos pašus kilometrus, ko ar Lukoil mazāku litrāžu.... Esmu jau divas reizes pirms šī gadījuma mainījis filtru, taču nekad tādas skaidas nav bijušas! Lukoilam tomēr gāze ir tīrāka... Sāka iezagties doma, ... a kas darās smidzinātājos? Kā to nokonstatēt? Zvanu Uģim- kuģim, tas atbild, nu piebrauc paskatīšos!!!! Jā, jā, divas stundas aizkratīties, divas atpakaļ- galīgi nav "iekšās", un pie tam piebilde, ka midzinātāji nav tīrāmi..... Zvans citam draugam un - ir tīrāmi, elementāri, tikai, vecīt met tās BRC forsunkas cik tālu vien vari! Brauc šurp mainam smidzinātājus uz HANA, uz katru cilindru atseviši, tuvu kolektoram, nevis rampā, regulācija un būs tev prieki... Neesi pirmais .... Es tā kā atbildēju, ka mēģināšu esošās iztīrīt.... būtībā elementārs darbs....! Tad jau manīs...

#13 lslackware 2014-01-08 13:55:49 : Hmm, par brīvgaitu nepateikšu, neesmu provējis tādu joku darīt. Uz benzīna iet ok. Tiesa gan, vienreiz pēc pamatīga lietus bija tā, ka knapi pielaidu, liekas, ka tomēr kaut kas ar svečvadiem nav īsti ok. Pailgu laiku toreiz pabraucu uz kādiem 2 vai 3 cilindriem ar visu raustīšanos. Pēc laika atnāca vaļā un tālāk jau gāja kā parasti... Pats jau sliecos uz svečvadu nomainīšanu, tomēr nav mainīti manā laikā, un par iepriekšējo laiku neko nezinu :( domāju, ka nemaz nav mainīti kopš dzimšanas...

#12 Māris 2014-01-08 12:45:03 : Jā, pārslēdzoties uz gāzi, tā kā jūtams, atkarībā no nospiestā gāzes pedāļa, noraustīšanās. Uzreiz pēc pāslēgšanās gan neraustās, taču reizēm uznāk tādi atšīrīgi noraustījumi, it īpaši kad nav uzsilis.Ja strauji uzdod gāzi, sajūta, ka nepietiek. Tā kā nobubina un neceļ. Kad uzsilst iet labāk. Esmu ar to raustīšanos čakarējies visvisādi, un rezultāti nav.... Cik esmu izurbis - OBD kļuda ielasās, ka kaut kādā momentā ir par liesu. Un tā var būt - kamēr auksts gāzes reduktors, viņa membrāna ir cieta un tik labi nereaģē uz izmaiņām... Gāzes kompja regulācija, filtru maiņa u.t.t. neko nedod. Esmu jau mēģinājis. Man smagas aizdomas māc, ka tomēr pie vainas ir reduktora membrāna... Tā vairs nav tik lokana un pārejas režimos aukstumā "nosačko" un vienkārši pietrūkst!. It īpaši, pēc pāris gadu ziemu ekspluatācijas. Beigta tā gan nav, taču... Un, velns viņu zin, cik pēc ražošanas reduktors nostāvējis bez darba.... Uģis izgāja pavisam "prosti" - paregulēja kompī augstāku pārslēgšanās temperatūru, membrāna siltāka, gumija adekvātāk reaģē..... Ja tie simpromi izpaužas sakarā ar motora uzsilšanu (uz benzīna iet OK?) tad nekas bez reduktora neatliek.... Faktsiki es esmu sapratis, ka Subaram, kā kvatrai un opozītam īsti gāzes standarta regulējuma karte nepatīk. Motorītim gribas biki vairāk "bēriena" brīdī, jo smagi jāgriež kvatra. Standarta karte tā kā pa īsu. Tā arī sanāk... karte pārejas režīmā pa īsu kādā mirklī, reduktors nedod un sākas brīnumi. Tā lūk... Tev nav tā, ka brīvgaitā stauji un trekni uzdod gāzi vairākas reizes un pārslēdas uz benzīnu? Tas liecina, ka reduktoram nav jaudas, vai filtrs ciet..... Nu gan pietiek gudrības bārstīt....

#11 lslackware 2014-01-08 11:25:57 : Heh, par aizdedzes nenostrādāšanu, tas ir interesanti. Man arī ik pa laikam izmet šo kļūdu, bet neatminos par kuru cilindru... Vai tev arī ir tā, kad no rīta pārslēdzas uz gāzi, tad drusku noraustās - nevis uzreiz, bet pēc kādas minūtes? Man tā kā drusku paraustās, un pēc tam it kā nekas nebūtu bijis, viss iet kā smērēts. Ar šo jau braukāju visu laiku. Kad biju uz regulācijām, tad pēc mana lūguma Uģis paregulēja lai ilgāk motors pasilst uz benzīna, bet tas neko nedeva :( Galvenais, ka tas ir tikai no rītiem un apmēram vienā un tajā pašā ceļa vietā :D Raustīšanās nav ilga, pāris sekundes, nomet gāzi, un vienmērīgi dod virsū, un pēc brītiņa jau ir ok. Pārējais viss it kā ok. Šonedēļ posīšos pie meistara, tā arī vēl neesmu bijis, bet nu jau aizmugurē dzelzs skaņas pie bremzēšanas parādās, tā kā jāliek jaunie kluči. Un pie reizes izpūtējs jāskatās, ir gan caurumiņš kaut kur aizmugurē, gan arī ir graboņa. Par graboņu jāskatās, ir aizdoma uz dzelzi starp buferi un izpūtēju - vienā pusē man tas bija atnācis vaļā un skārās pie izpūtēja. Varbūt tagad ir tas pats noticis...

#10 Māris 2014-01-08 09:34:29 : Kā jau ar pirmājām bildēm par pārbūvi, tagad atkal to US saitu nevaru atrast. Tā ir , ka nepiezīmē, kur tas bijis! Cik sapratu, priiekšējā platē, kur displejs, ja visi kontakti ir ok, tad jānem ārā magnetolas plate, uz kuru aiziet pieslēguma kabelis. No priekšas, kreisajā pusē stūrī it kā tās signāla detaļas esot. Ja brūnums uzmeties un sviluma smaka, tās ir nodegušas. Bide bija fotogrāfēta no sāna, slīpi ar noņemtu priekšu, izņemtu plati, kreisajā priekšējā stūrī. No apraksta sapratu, ka tur stāv dislpeja barokļa detaļas. Tam esot ļoti slikta ventilācija, un detaļas pārkarstot. Vēl bija silts ieteikums uz plates tajā vietā obligāti pārbaudīt lodējumus. Kad jaucu pats, tik dziļi nelīdu. Izkontrolēju priekšējo plati, kontaktus un saliku atpakaļ. 2. janvārī izgāju tehnisko apskati. Finansiāli biki iegrābiens... Ceļa nodoklis pa diviem gadiem un skate gandrīz 300 eiro. Aizrādījumi minimāli, biki rūsa un viens nelaimīgais gabarīts izdedzis priekšā... Taču bez visas tehniskās skates iznāk darboties ap dzelžiem. Laikam pakaļējā vāka logu tīrītāja mehānisms būs jāņem nost, jājauc ārā. No ass gala grūti to labi ieieļot. Jau atkal "vāri" kustina slotu. Manam drapkam laikam tā ir slimība- ik pa laikam izmet OBD kļudu par otrā cilindra aidedzi- nenostrādāšanu. Mainīta spole, svečvadi, sveces, vienalga nepatīk. Joka pēc apmainīju vietām arī gāzes sprauslas, rezultāts tas pats. Tikko kā nomainīju eļļu. 9000 ar kapekām noskrējiens. Eļļa melna gan... Tā vien ir, pofig kādas firmas 5w40 maini uz 7000-8000 tūkstoši un nesmilksti... Subāristu teksts.... Kā Jums iet ar Subāru lietām? Viss "bumbās"? Laikam nekas tāds nenotiek, saitā jaunumu maz. Pats biju aizdevies uz Zviedriju, nebija galīgi prātā kaut ko jaunu uzrakstīt.....

#9 lslackware 2013-12-19 16:01:24 : Nav kaut kur palicis links uz to US forumu? Manam audio tāda pat bēda :(

#8 Māris 2013-12-19 15:57:00 : Jau nedaudz agrāk biju atradis bildes, ko biju pazaudējis par rādio pārbūvi. Aizsūtīju zināmam radioelektriķim lai paskatās un dod slēdzienu, vai viņš var tādu pārbūvi uztaisīt. Viņa jatājumi: vai es vēlos iebūvēt radiolu ar DVD lasītāja funkciju? Saku, ka nē. Viņš - tajās bildēs pārbūvē uz DVD magnetolu ar displeju augšā, un visu audio sistēmu apgreido. Pārbūve diezgan darbietilpīga, bet izdarīt var. Cipars, ja saskaita parastas, labas magnetolas ar USB cenu un darbu minimums ap 200 latiem.... tikai magnetolas pārbūve. Saku, ka ap 160 ir lietots viss bloks.... Viņš man saka, ka labāk sataisīt veco, ja displejs pēkšņi nodzisis, un izjaucot nav redzamas uz dipleja plaisas, nekontakts, vai izplūdumi, ceļu pārrāvumi vaina ir citur nevis displejā. Rokoties pa internetu šajā jautājumā uzdūros vienā US saitā, kur čaļi apspreiduši šo pašu problēmu, un tur bija bildes, ka uz pamata plates,stūrī, kas it kā ir ar detaļām signāla padevei uz displeju nosvilst radio detaļas no pārkaršanas. Bija pat tā stūra bildes. Radioelektriķis saka, norauj nost un atved man to radiolu, ja varēšu dabūt detaļas, tad varēšu arī sataisīt..... Tikai... aukstumā negribas čakarēties, skrūvēties!

#7 lslackware 2013-12-17 17:01:27 : Hmm. Manējam iet aizmugures logu tīrītājs kopš remonta 2010 gadā - http://lsoutback.filatelija.lv/2010/11/16/outback-aizmugureja-logu-tiritaja-remonts/ Bet pakaļējām durvīm (bagāžniekam) nevarēju nemaz noskrūvēt rokturi :( Mēģināšu kādu citu reizi, siltākā laikā. Tā nu es visu laiku vizinos ar tādu rokturi, kas pats neatlec atpakaļ, nākas visu laiku ar roku atstumt atpakaļ...

#6 Māris 2013-12-17 13:46:12 : Jau otro reizi manam Subaridzem apstājās aizmugures loga tīrāmā slotiņa. Vaina zināma - ierūsē asīte, kas nāk no reduktora. Par laimi, ne nosvila motoriņš, ne aprauti zobrati reduktorā. Slotu nost, gumijas nost un mērcēt, kustināt! Tagad iesmērēju ar silikona spreju un grafīta smēri. Cerēsim, ka ies ilgāk. Katrā gadījumā durvju rokturi, iesmērēti ar grafīta smēri kustas labi vēl šobaldien. Ar citām smērēm tā kā nebija tik labi. Pakaļējo durvju rokturis gan atkal knapi kustas, bet risinājuma nav. Smērē cik gribi, vienalga pēc laika nekustas. Drīz jau būs sapuvis tā mehānisms pavisam.

#5 lslackware 2013-12-17 10:47:21 : Eļļu nomainīju svētdienā. Arīdzan gaisa filtru uz ziemu ieliku jaunu, varbūt motorītim būs jautrāk :) Bet nu nekādas problēmas maiņā netika novērotas, vienīgais, motora pannai skrūves vajadzētu nomainīt uz jaunām, viena jau norāvās :( Tagad jābrauc pie kāda čoma, lai skrūvē (vai urbj) ārā...

#4 lslackware 2013-12-13 17:39:07 : Jap, es pats arī neticu longlife eļļām. Pats gan eļļu mainu parasti uz 10 000 km. Reizēm gan sanāk pagrēkot, nomainīt uz 13 - 15 000, bet necenšos to praktizēt. Auto vēl neesmu aizdzinis pie meistara, ir citi darbi savākušies, pat nezinu, vai vairs šogad aizbraukšu pie viņa. Lai gan nekas nopietns jau nav salūzis, tā pati tracinošā aizmugures (bremžu kluču?) čīkstēšana un kaut kur ir pušums izpūtējā. Nu jā, arī eļļa motoram ir jānomaina, to gan izdarīšu šogad ;)

#3 Māris 2013-12-13 17:32:32 : Za ruļom novembra numurā atkal bija raksts par sintētisko eļļu testu. Varen interesants - tests ar motoru metodi, brīvgaitā, ar domu, ka motori bieži stāv sastrēgumos, un to eļļas nolietojums būtu jāskaita motorstundās, nevis kilometros. Secinājumi ļoti pamācoši! Būtībā brīvgaita, mazas slodzes ir motora vissmagākā darba fāze! Metāli motorā dabū labi padilt. Eļļu testēšanas secinājumi - uzvarētāji tie paši, kas testā ar kilometru noskrējienu. Jābrīnās, ka tāds mazpazīstams ražotājs kā korejiešu ZIC Eiropā ne īpaši pazīstams, bet testos ņem pirmās vietas. Pie mums populāru firmu eļļas pirmās vietas gandrīz nedabū. Kaut gan mana meistara, neganta subāru cienītāja un lauzēja viedoklis ir, ka - pofig brendi, pat Motul -hujotul, nav ko plātīties ar brendu - iepērc eļļas filtrus un maini sintētisko eļļu ik uz 7000 tūkstošiem ar vajadzīgo viskozitāti un bēdu nezināsi. Saradušies te profesori- eļļa jāmaina tak uz 15 000, tā paredzēts! Un vēl firmaču eļļa, tak mūžīga tā! Fufels tas viss...!!! Viņa uzskatā autoražotāji apčakarē mūs palielinot kartera tilpumu, nevsi 4 litri motorā, bet 7, lielāku elļas filtru un eļļas maiņas intervāls divreiz lielāks.... Un vēl uz eļļas bundžas komercijas labākais uzraksts Longlife! Tas viss ir fufelis, vēl nav izgudrota tāda eļļa, kas pilnībā nodrošina visus parametrus stabili ilgstošā laikā! Laikam būs jāpiekrīt viņa viedoklim. Darba vāģim ar 32 000 noskrējienu, apkopju intervālu 15 000 uz 10 000 eļļa ir melna kā piķis! Tā jau ir pilna ar visādu motora drazu, bet maiņa 15 000!!! Motoriņš maziņš 1.4 FSI, turbīnnieks, eļļas tilpums arī mazs, bet slodzes ir, mīt tak vajag! Interesanti kā ar tādu eļļu jūtas turbīna.... Bet vienam māte, otram meita, katrs pats sev ir profesors.... Vai ne?

#2 lslackware 2013-12-11 10:07:09 : Man ir pieredze tikai ar 1 gāzes meistaru. Nezinu, vai tas ir labi, vai slikti, bet auto ripo, un ar gāzes iekārtu lielas problēmas nav bijušas. Liku pie Uģa, kontaktus paskaties šī raksta komentāros ;) links -> http://lsoutback.filatelija.lv/2011/05/24/subaru-outback-un-gazes-iekarta/

#1 deghost 2013-12-10 21:48:38 : Sveicināti! Varbūt varat ieteikt labu gāzes meistaru Rīgā, kas mācētu un gribētu adekvāti saregulēt gāzes iekārtu priekš 2.0 atmo? Paldies jau iepriekš!

Message
Username
Password