Ziema nāk...

Nu ko, atkal kaut kas jāieraksta, sen neesmu te neko stāstījis. Noticis nekas jauns nav. Vakardien aizbraucu pie čoma nomainīt eļļu motoram. Piepirku vēl klāt salona filtru, bet to vēl nenomainīju, kaut kā piemirsās. Bet nekas, mēģināšu nomainīt šajās brīvdienās. Liekas, ka biju iepildījis vēl vasaras gāzi. Jo vienu rītu braucot, pie kādiem -3 .. -5 grādiem, auto padarbojās kādu laiku uz gāzes, bet, tad sāka pīkstēt un atslēdzās atpakaļ uz benzīna. Es vēlreiz šo pārslēdzu ar roku atpakaļ - atkal tas pats - pīkstieni un atpakaļ uz benzīna... Trešo reizi ar roku atslēdzot atpakaļ uz gāzes, tā arī aizbraucu. Aizdoma krīt uz vasaras gāzi. Lai gan, šodien nekas tāds netika novērots, lai gan braucu ar to pašu gāzi + šodien no rīta bija pietiekami vēsāks laiks, ap -9. Otras aizdomas krīt uz svečvadiem. Tos vēl neesmu nomainījis, bet, pēc lielāka / ilgāka lietus gāziena, ir gadījies, ka auto iet tikai uz pāris cilindriem kādu laiciņu. 

subaru Spark Plug Wires

Subaru svečvadi



#6 lslackware 2014-12-16 20:19:24 : Es savam nopirku svečvadus. Ja nekas nemainīsies, tad brīvdienās nomainīšu. Nu jāskatās, pagājušajā rudenī vienreiz bija tā, ka pielaidu, un autiņš gāja tikai uz 2 vai varbūt 3 cilindriem. Baigā aizdoma krīt uz svečvadiem. Nomainīsim, un redzēsim :) Kas vēl - aizmugurē bremžu virzulītis bija noķīlējis vienā pusē. Par to laikam uzrakstīšu kādu rakstu nākamnedēļ...

#5 Māris 2014-12-15 09:13:34 : Atkal ienākuši jaunumi par Subaru un varu ar tiem padalīties. Vēl ar vien gaidu servisa uzaicinājumu uz remontiem pēc avārijas. Pēc pēdējā servisa apmeklējuma tie atbildēja, ka nodarbojoties ar detaļu sagādi.... Būs jau mēnesis no negadījuma pagājis. Tā kā vēl gaidu. Taču bez tā bija pienācis laiks mainīt zobsiksnu. Noskrējiens ap 90 tkst. km. Detaļas biju sagādājis, devos pie sava subaru meistara. Darbi - zobsiksnas, ruļļu, ūdens sūkņa maiņa un vārstu regulācija. Nākošajā dienā zvans- nav īstais sūknis, neder! Pasutīšu īsto. Nekas neatlika, kā piekrist. Vakarā mašīna bija gatava. Secinājumi- tomēr tuvu pie 90 tkst. km. zobene ir jāmaina. Pati siksna ir normāla, taču ruļļi diezgan bēdīgi. Meistars uzstājīgi man grib uzspiest, ka nekādi 100 tkst. ber 60... vairāk garantiju nedodu... Manam motora modelim 2.0 laikam tā jādara, jo darbs jāapvieno ar regulāru vārstu atstarpu kontroli (nav hidrokompensātoru). Šoreiz arī vārstu šķirbas bija palikušas minimālas... Tomēr braucot ar gāzi vārstu šēžas nosēžas. Lieto to pilināmo "huiņu" vai nē.... Pēc darbu veikšanas liekas, ka motorītis labāk ceļ... Starp citu, meistars teica, lai tā pilināmā fluīda vietā lietojot divtaktnieka (moča vai motorzāģa) degvielas eļļu, biki atšķaidītu ar benzīnu. Būšot OK! Arī virzuļu grupa un vārsti spīdēšot kā jauna bērna pakaļa... Tas esot novērots... Starp citu, man tā pilināmā sūda konteineris nepārtraukti no ārpuses bija notašķīts ar to fluīdu. Skaidrs- zilais virsas vāciņš laiž garām. noņēmu, izjaucu notīrīju un saliku atpakaļ. Man tā vāka skrūvītes bija atlaidušās... un pa malu šļakstījās garām. Izpildījums tam pilinātājam gan tāds stipri viduvējs. Gāzes iekārtai otro reizi kopš sāku braukt ar gāzi pasūtīju Ebay gāzes filtrus. Pie mums lētāk pa 4 euro grūti dabūt, no ebay 2,6 ar visu atsūtīšanu. Pasūtīju 8 gab. un nedēļas laikā arī saņēmu. izskatās, ka būs jāmaina priekšējie amortizātori. Jautāju meistaram, kāpēc braucot pa asfalta šuvēm, vai asām bedrēm, nenormāli sitieni uz virsbūvi. Jā, šuvēm ir asas malas, taču reizēm liekas ka amortizācijas nav vispār, brauc kā koka ratos. Meistars atzina, ka šis subaru modelis neizceļas ar mīkstu gaitu, vadāmība tomēr pirmajā vietā, taču tādiem sitieniem nevajadzētu būt. Izskatās, ka amortizatoros gāze palikusi maz un eļļa sabiezējusi. Tomēr no 2004. gada vesela mūžība pagājusi.... Amis it kā strādā, taču funkcijas vairs tik labi nepilda, īpaši, kamēr auksts...

#4 Māris 2014-12-05 11:54:46 : Nu, ko gatavoju Subaru kārtējiem remontiem un bojājumu novēršanai. Tā kā OCTA remonta tāmi apdrošinātāji BALTA ir apstiprinājuši, tad gaidu servisa uzaicinājumu uz remontu. Šobrīd serviss ir pasūtījis detaļas, kas nepieciešamas remontam. Paredzēta pakaļējo durvju maiņa, pakaļējā bampera maiņa, priekšējā bampera maiņa un laikam arī pilnīga kapota maiņa. Neskatījos tāmē, taču domāju, ka meklē lietotas detaļas. Krāsošana, vilkšana un citi darbi priekšā. Man beigusies ir kasko apdrošināšana, sameklēju apdrošinātāju, taču tas prasa atrādīt auto... Sasistu atrādīt nav jēga... Jāgaida remonts. Tuvojas arī tehniskā apskate, tā kā viss komplektā gada beigās...

#3 lslackware 2014-11-22 19:41:02 : Ehh, traki :( Man arī viens duriks iemauca aizmugures buferī. Biju atstājis auto noparkotu, vakarā atnācu un aizbraucu uz māju. Otrajā dienā skatos - jā buferim stūris viss sašvīkāts, izpulēt nez vai sanāks... Kasko arī nez vai ko dos, jo pašrisks, ja nemaldos, bija 100 LVL, tagad neesmu neko skatījies. Vainīgais, protams, ka bija aizbraucis, liecinieku nebija :( Tizla situācija, tas buferis jau man ir klapēts un taisīts :( Bet nu tev tā situācija ir trakāka. Varbūt OCTA izdomā norakstīt?

#2 Māris 2014-11-20 11:12:36 : Varu pastāstīt par sava Subaru legacy remontiem. Noskrējiens mašīna ir 262 000 km. Nolēmu atjaunot sajūgu, jo bija kļuvis nenormāli ciets un sajūta, ka sajūgs līdz galam neizslēdzas. Pie tam divmastu spararats bija sācis čirkstēt. Savācu remont materiālus- sajūga disku, kurvi, izspiedējgultni, koloķvārpstas blīvslēgu un devos pie Taimera uz remontu. Viss tika nomainīts un sajūgs kļuva viegls un kluss... . Tikai nedaudz var just, ka spararats padilis- laižot vaļā viegli raustās, taču ne tik būtiski lai būtu problēma. Prieks nebija ilgs, jo braucot mājās iekļuvu avārijā. Juglā manējam pakaļā "ieplēsa" škoda un iegrūda priekšā stāvošā ... arī škodā... No aizmugures bojājumi daudz- vāks, bampers, stipri bojājumi no apakšas- tā salocīti bleķi, ka gāzes balons rezerves riteņa vietā izgāja 7 cm uz augšu no vietas. Pa laimi gāzes nolūdes nav... škodai priekšas faktiski vairs nebija... No piriekšas- bampers norauts no stiprinājumiem , kapots salocīts, nevar īsti dabūt vietā. Pa laimi radiātors netek...Tā kā remonti glaudāmi lieli. Sataisīšu un padomāšu ko darīt tālāk...

#1 Māris 2014-11-10 17:06:52 : Varu padalīties ar iespaidiem par elektromobili. Nu jau esmu nobraucis ar to vienu nedēļu un iespaidi ir savākušies. Automašīna VW e-UP. No ārpuses liekas pavisam maza, kolēgi teica- būs tev koferis ar riteņiem... Jāatzīst, ka pārsteigums bija liels- fantastiski ērts auto! Auto vadītājam un blakus pasažierim fantastiski ērts salons! !!! Protams, aizmugurē vietas maz, bagāžnieka gandrīz nav... . taču, ja brauc divi un nolaiž aizmugurē benķus, vietas pietiekoši arī bagāžai. Pēc tam iesēžoties savā subaru legacy, liekas, ka japānīši auto taisījuši tikai sev... Diemžēl solītie auto ražotāja kilometri, ko var nobraukt ar pilnu uzlādi nav reāli. Ja solīts līdz 140 km, tad dabā var nobraukt labi ja 100. Kilometrāžu nenormāli noēd apsilde un ilga braukšana ārpus pilsētas. Taču, jau šobrīd ar salstošam rokām kaut kā negribas braukt... Uzsākot braukšanu- klusums pilnīgs...., vēlāk dzirdama transmisijas un riepu skaņa. Nevarētu teikt, ka auto ir kluss braucot. Transmisijas skaņa tomēr dzirdama labi. Pārsteidzoša ir auto uzturēšanas maksa! Dīlera apkopes 3 gadu laikā (garantija) kopā 500 euro! Es sava subāru auto remontā esmu "iegrobījis" daudz, daudz vairāk, un vēl "iegrobīšu"... nu, ko pietisk, citreiz vēl uzrakstīsu, arī par subaru....

Message
Username
Password