Uznāca vajadzība nomainīt migliniekam spuldzi. Johaidi, kas par čakarēšanos :) Nācās gan braukt uz bedres, gan arī vēl vienu reizi braukt uz bodi, jo biju paņēmis nepareizo spuldzīti - HB4, bet vajadzēja H3. Pats biju aizmirsis par savu rakstu ar spuldžu un drošinātāju aprakstu...
Ik pa brīdim bija dzirdama tāda kā metāliska skaņa no aizmugures. Tā kā kaut kāds izpūtēja kronšteins būtu atlūzis, un trinās ap dzelžiem. Beigu galā arī atklājās cēlonis - izpūtēja dekoratīvais gals.
Liekas, ka šis varētu būt grūtākais darbiņš, kuru esmu paveicis saistībā ar Pajero... Arvienvārdsakot, nokonstatēju, ka kaut kur ir eļļas noplūde. Apstājoties garāžā, vai kur citur, vienmēr palika maza peļķīte. Noņemot aizsargpannu un papētot, likās, ka eļļa nāk no turbīnas, vai no nepievilkta filtra. Bet - radās arī aizdomas par eļļas sensoru, jo reizēm pat iedegās eļļas spiediena lampiņa. Nu ko, paskatoties cenas (vidēji 4 euro), nolēmu, ka vajadzētu šo sensoru arī nomainīt.
Problēma:
Uz odometra parādījās Err 55 (vai Err SS) + mirgo cruise, deg check engine un deg ABS lampiņa
Cēlonis:
a) Paguglējot izrādās, ka Err SS iedegās tad, kad 1 ritenis griežas ātrāk par citiem. Man tieši bija gadījies uz ledus griezties rinķī, tā kā 1 priekšējais ritenis spolēja kādu laiku.
b) Nolasot kļūdu ar OBD reader, kļūda parādījās kā P0500, iekš subaru OBDII code tables, tā tiek aprakstīta kā "Vehicle speed (from ABS)".
Izdomāju iemest blogā arī kaut ko par subaru. Iesākumam lai iet par borta kompja nolasīšanu autiņiem ar OBD1 kompi (it kā līdz 1994 beigām, bet nu man ir '95 beigas, un auto ir vēl ar OBD1)...
Vajadzēja noņemt aķi vienu dienu no auto. Noņemu, pēc tam pielieku atpakaļ, dodos ceļā. Pa ceļam domāju - apskatīšos vai te ir melnais caurums navigācijā, vai arī iet. Ieslēdzu - errors, ielieciet īsto disku..
Īsāk sakot, navigācijai tomēr ir problēmas ar ne-subaru disku :( Izrādās, ka ir neiespējami uzstādīt maršrutu :( Nav iespējamības izvēlēties Rīgu kā tādu, kā arīdzan Rīgas ielas... Jāmēģina būs atjaukt vaļā abus diskus, un tad ķidāt vaļā failus un skatīties kas un kur tieši atšķirās (ja salīdzinātu Subaru navi ar Lexus navi).
Pirmais jau ir tas, ka Lexus navi aizņem ap 2 Gb (vai pat mazāk), bet Subaru iet tikai uz Double Layer diskiem, un aizņem virs 7 Gb...
Turpinājums sekos ;)
Vajadzēja nomainīt salona filtru, iepriekšējais saimnieks to nebija darījis no auto dzimšanas :( Soļi: 1) Noņemam panelim sānu malu, lai varētu noāķēt striķi kurš fiksē bardačoka stāvokli:
Par cik, visu laiku ir kādi pārpratumi par to, kurā vietā, kāds drošinātājs, vai arī kāda lampiņa nāk šur, un kāda tur, tad nu iemetu šeit kādas bildes, lai ir saprotamāk + arī pašam noderīgāk.
Tātad, lai aktivizētu šo funkciju, ir nepieciešams 1) savienot 2 vadus, kuri atrodas salona drošinātāju rajonā:
Braucu vienu vakaru pa tumsu + lietu mājās. Bija saslēgti gan tuvie, gan miglinieki, gan arī kompis uzlsēgts uz nakts režīmu. Pēkšņi skatos, odometrā parādās kaut kāds uzraksts "ILL.5", tad atkal pārslēdzās atpakaļ uz odometra rādījumu. Un tā ik pa brīdim - tad rāda to "ILL.5", tad kilometrāžu.
Savajadzējās vadu shēmu sadabūt priekš outback.
Nu tad zemāk arī vari to apskatīt
Daudzas lietas jau arī būs derīgas nākamā gada modelītim arī :) Ir arī iespēja meklēt citas auto markas / modeļus. Šeit arī links.
P.s. Bildītē jau nu nav gluži 1999-2003 gada modelis, bet bilde ir paņemta no šīs pašas pamācību lapas.
Pie -25 piedarbināju autiņu, un parādījās dūcoša skaņa. Pagrozot stūri, skaņa palielinājās.
Motoram uzsilstot arī skaņa pazuda.
Par cik eļļa pastiprinātājam nebija mainīta, tad izdomāju to paveikt (arī lielākajos Krievijas forumos to ieteica veikt pie šādām problēmām). Lielākā problēma bija tāda, ka tas bija jādara aukstā garāžā...