Piektais gads ar outback

Nu ko, kārtēja apskate ir izieta, attiecīgi, nu jau varu nosvinēt godam pavadītu piekto gadu ar šo mašīnīti. Skatē saņemu divus vieniniekus - viens par nenozīmīgu eļļas noplūdi, bet otrs - tuvās gaismas :( Nāksies atkal ņemt nost to pašu priekšējo lukturi un laikam būs jāved pulēt. Esot ļoti sūdīga gaisma no šī lāktura :( Par cik, noņemšanas māksla jau ir rokā, tad tam nevajadzētu aizņemt pārāk ilgu laiku. Lai nu kā, par to domāšu pēc jāņiem, bet pa šo vasaru tas ir jāizdara. Apzvanīšu arī kādus šrotus, pajautāšu, cik īsti izmaksā lietota priekšējā lampa, varbūt pat nomainīšu visu lampu. 

Priekšējās lampas uzbūve
Priekšējās lampas uzbūve

Lielāka izmēra bilde šeit. Ja atskatamies uz to, kas īsti bija jāsadara šogad ar autiņu, tad nekas pārāk liels nebija saskrējis -nomainīts aizmugures gultnis (DIVREIZ!), nomainīts priekšējais gultnis, nomainītas aizmugurējās bremzes, un uz skati nomainījām priekšā lodveida balstu, tas bija izbeidzis savu darbību. Par šī balsta maiņu - labi, ka nemainīju pats. Čomaks ņēmās minūtes 40, kamēr atskrūvēja augšējo skrūvi tam balstam. Pēc tam vēl minūtes 20, kamēr izsita pašu balstu ārā. Viss ieēdies, atskrūvēt nevar, čakarēšanas diezgan traka. Beigās sanāca atskrūvēt tikai ar sildīšanu. Bet - viss ir labs, kas labi beidzas. Samaksāju 15 Eur par darbiņu, un abiem labi.

Lodveida balsts
Lodveida balsts

 



#4 lslackware 2014-07-12 12:01:02 : Nē, es savam šogad neko ar gāzes iekārtu neesmu darījis. Jāsaplāno aizlaist uz apskati kaut kad uz augustu, ātrāk nez vai sanāks.

#3 Māris 2014-07-07 15:59:47 : Laikm es esmu biki "tērēts" uz mašīnu remontēšanu. Šosezon to tik vien daru, kā skrūvēju savu subi... pļauju zāli īpašumos un remontēju zāles traktoriņu.. Pagājušajās brīvdienās saņēmos un izjaucu pakaļējās bremzes. Liels bija mans izbrīns, ka ieraudzīju, nerūsējošā tērauda bremžu cilindrus....! Izrādās, ka ziemā, kad remontēja man sapuvušo bremžu trasi, meistars bija ieraudzījis cilindru stāvokli un atdevis remontā! Izskatīju abas puses, sasmērēju vadīklas, cilindriņus un viss ok! Tagad visi bremžu mehānismi pārbūvēti uz nerūsējoša tērauda virzulīšiem, redzēs, kā kalpos.... Nomainīju otras puses priekšējo ārējo "mironeni". Stundas darbs un gatavs!!! Ilgstoši nevarēju saprast, kas pa "bumbām", kad izgriež stūri priekšējie rati raustās, tad liekas, ka viens, tad otrs. Prasīju subāristam kas pa lietu, jo Youtube rullītī par subaru impreza bija teksts, ka ja izgriežot stūri raustās rati, ātrumkastē muftai "kirdik". Viņš atbildēja, ka tas nevar būt! Tev ātrumi slēdzas? Labi? Nelec ārā? Nē, viss ok. Tad tā nav kaste, bet mironenes!!! Laikam subim , ja kaut kas mirst tad abās pusēs uzreiz! Šoreiz gan uzliku lēto mironeni pa 25 euro..... Tad jau manīs. Vai Jūs savējam esat tīrījis BRC gāzes smidzinātājus?

#2 Māris 2014-07-05 00:09:05 : Ar sava Subara bremzēm savāriju podus! Man arī bija noriebies, ka bremzes čīkst, it īpaši, kad uzsāk braukšanu. Iepirku priekšējos bremžu klučus Zimmerman (Kolēģis teica, ka labākais ražojums! 26 euro) un ķēros pie nomaiņas darba. Iespiedu ar spiedēju cilindrus, ieliku jaunos bremžu klučus un nodomāju, nu tik būs! Nekā, izbraucot bremzes vienkārši uzvārīju! Skaidrs, cilindri ieķīlējuši. Rāvu nost bremžu mehānismus, izspiedu cilindriņus, jā bremžu cilindri beigušies- gals sarūsējis, vidusdaļs hromējums, blīvgumijas cilindrā burtiski saraustītas. Nekas neatlika, kā meklēt jaunus cilindrus. Piedāvāja pa 18 euro gabalā, taču nolēmu tomēr cilindrus pasūtīt bremžumeistars darbnīcā, kas atrodas aiz Murjāņiem. Taisot no nerūsējošā tērauda 20 Euro gabalā. Aizvedu abus bremžu mehānismus un nākošajā dienā bija gatavi. Korpusi notīrīti, nokrāsoti ar grunteni, cilindri iemontēti, viss gatavs, var likt virsū. Prieks 110 euro. Gumiju remkomplekti gan mani. Uzmontēju atjaunotos bremžu mehānismus un iestājās laime. Bail padomāt, kas notiek pakaļējos bremžu mehānismos! Izskatās, ka tas pats kas priekšējiem, bet pagaidām neaiztikšu. Būs mirklis, ķeršos klāt arī tiem.... Bremzes remontēju pirms trīs gadiem, mainīju blīvītes, tagad laikam pienācis laiks pamatīgākam remontam. Beidzot arī apšuvu stūri ar ādu. iznāca resnāka, kā orģināls.... (manējā nebija rūpnieciski apšūta) 40 euro atdevu...Vēl gribas saremontēt vadītāja sēdekļa ārējo malu, tā izplīsusi, nedaudz izsēdēta. Būs jāmeklē darbnīca.

#1 Māris 2014-06-27 15:22:31 : Man pagājuši 3.5 gadi kopā ar Subaru Legacy b13. 2.0. universāls. Nopirku ar noskrējienu 165 000 km. Šobrīd 250 000 km. Nevarētu teikt, ka šis laiks pagājis bez būtiskām problēmām. Finansiāli ieguldīts daudz - rumbas gultņu maiņas, bremžu vadīklu, cilindru remonti, stabilizatora gumiju un pirkstu maiņa, motora galvu remonts (uz robežs izpūsts 1 cilindra vārtsts), vienas miroņgalvas maiņa, sajūga dakšas remonts u.c. nemaz nerunājot par ieguldījumiem izejmateriālos, kā bremžu diski, uzlikas zobsiksnas ruļļi u.c. Priekšā vēl ieplūdes kolektora blīvju maiņa....! Tā kā nevarētu teikt , ka bez problēmām auto lietojas. Mani mierina fakts, ka citiem nemaz neiet labāk... Cik konsultējos ar saviem korišiem tie arī remontē savus "drapakus". Vienīgā laime, ka daudzus darbus varu pats izdarīt, ir vieta, instrumenti, gan saprašana. Remontu ziņā varētu teikt, ka šis modelis nav īpaši sarežģīts. Hadene , motors salīdzinoši vienkāršs, taču ir vājās vietas. No mājsaimniecības ekonomikas viedokļa šis auto nav labākais. Droši vien imprēza universāls, vai Foresters, (tas ir uz imprēzas bāzes), tomēr ir piemērotāka gan maciņam, gan lietojumam. Auto ar šādu noskrējienu, kā manējam, īpaši labi nekotējas tirgū, līdz ar to pārdošanai nav jēga. Mums ģimenē ir doma vēl nobraukt ap 80 - 100 tk. km. un tad domāt. Man pa šo laiku, kamēr esmu kopā ar Subaru ir pilnībā izplēnējis uzskats par Subaru izturību. Kaitina atklāti "nohaltūrēti" tehniskie risinājumi un totālā lētuma izpildījums. Vienīgie plusi, ko ir vērts pieminēt ir visu riteņu piedziņa - īsts ziemas auto,un bagāžas nodalījuma ietilpības lielums. Taču pagājušajā ziemā absolūti visu riteņu piedziņa nebija vajadzīga.... un bagāžas nodalījums no visa lietojuma laika tik liels bija vajadzīgs labi ja 10 % gadījumu... Tāpēc ir saprotama Eiropas pragmatiskā pieeja - ikdienā vālēt ar salīdzinoši maziem un lētiem auto... Tādi lūk secinājumi.... Bez patētiskas sajūsmas...

Message
Username
Password