LPG sprauslu tīrīšanas piederumi un to bildes

Iepriekšējā rakstā jau minēju, ka paveicu gāzes sprauslu tīrīšanu savam subaru outback. Nu ko, neturēšu sveci zem pūra, bet parādīšu arī visu savu izmantoto uzparikti. 

Elektroniskās uzpariktes sastāvdalas:

  • 2 Vadi, garumu nosakam paši, teiksim, katrs pa 0.5m - 1m
  • Štekerītis priekš sprauslas. Ja pavisam nevaram atrast, tad griežam nost no autiņa, un pēc tam pielodējam atpakaļ :) Man gan viena sprausla tika nomainīta no HANA H2000 uz H2001, un, štekeris palika pāri. Katrā gadījumā, tos var nopirkt gāzinieku kantoros.
  • Zvana poga, vai kāda cita poga ar tādu pat funkciju. P.s. šeit var iestrādāt releju, un, tad šis pasākums būs daudz efektīvāks
  • Krona (9V)

 

LPG sprauslu tīrīšana
Elektroniskā uzparikte

Palīglīdzekļi:

  • Karburatoru tīrītājs, aerosola veidā, ar caurulīti
  • Kāds trauks, lai viss labums nav jāizpūš uz zemes
Karburatoru tīrītājs

Nu ko, sākam tīrīšanu: Noņemam sprauslas no autiņa:

Sprauslu izskats uz motora

 

Sprauslas jau noņemtas

 

Sprauslas

Pievienojam elektrisko uzparikti, atrodam kādu trauku, uz kura uzlikt sprauslas, un sākam pūst sprauslā karburatoru tīrītāju, un spaidam zvanu pogu. Ilgāk paturam vaļā, bet, arī ciet aizveram ik pa reizei.

Ierīces kopskats

Diemžēl, man sprauslu tīrīšana nepalīdzēja, sprauslas nogājušas ap 120k km, tā kā ir pienācis laiks tās mainīt... Biju jau sapriecājies, ka varēšu vienkārši tās pārskrūvēt, un braukt tālāk, bet - cik saprotu, ir nepieciešama vēl kalibrēšana. Gāzes kompis man nav, tā kā nāksies vien pašam nomainīt sprauslas, bet, pie meistara gan būs jābrauc vēl uz benzīna :(



#7 lslackware 2015-04-14 08:30:11 : Nu +/- tas pats kas man. Varbūt tas lielais resurss (300+ k) ir domāts uz kādas "tīrākas" gāzes? :)

#6 Lauris 2015-04-13 22:20:19 : Hanna 2000 nogāja knapi 100t.km. Nissan X-trail 2,5

#5 Māris 2015-03-23 11:46:59 : Varu pastāstīt par jaunumiem. Brīnumaini, taču pēc 5W50 eļļas ieliešanas motors tā kā vienmērīgāk strādā un brīvgaita arī stabilāka... Acīm redzot biezākai eļļai ir lielāka viskozitāte, kas veido lielāku pretestību un nodilušam motoram biezāku eļļas plēvi. Ievēroju, ka pēc ilgākas stāvēšanas piestartējot, eļļas lampiņa gan par sekundi ilgāk deg..., taču uz gaitu un degvielas patēriņu lielu starpību neesmu jutis. Nesen iedegās cruise un sāka mirgot, taču check engine neiedegās. Jau pāris reizes tā ir bijis, taču uz gaitu un motora darbību tas nekādu ietekmi nav atstājis. Pēc laika nodziest un viss... Šoreiz uzreiz piemetu kompi un nolasīju kļūdas. Izrādās- aizdedzes pārrāvums 2. cilindrā! Izrāvu sveci, un noņēmu svečvadu. Nekā aizdomīga neredzēju, taču sveci nomainīju un uzliku citu svečvadu. Cik notestēju, viss strādā labi. Tā kā ja mirgo cruise, bet neiedegas check engine, vienalga tā ir motora darbības kļūda. Iepirku no ebay Vag com KKL kabeli, lai varētu nopietnāk tikt pie subaru mašinas kompja lasīšanas. Internetā ir daudz info kā to izdarīt subāriem. Taču ar pirmo piegājienu neizdevās datus nolasīt. Parādīja, ka kabelim konekcija ir taču dati nav iegūstami. vēl jāmeklē infa, kā piekonektēties. Par gāzes smidzinātāju mazgāšanu un bojāeju.... Nu, diez vai no tīrīšanas piebrieda gumijas smidzinātājā un tas gāja bojā. Gāze tā pat nes savā sastāvā ūdens tvaikus, cietās frakcijas un citus piejaukuma sūdus no kā tās gumijas var piebriest.... drīzāk es teiktu, ka smidzinātāji ir izdiluši no gāzes sūdiem. Ja teiktu, ka tīrītājs ir atšķaidījis gumiju, tad gan pasmietos, kas tā par gumiju? Papīra vai? Savus smidzinātājus esmu mazgājis divas reizes, nekas nav noticis. Liekas gan, ka slavenajām HANA sprauslām stipri pārspīlēts darba resurss. Tā pat noklājas kā citi...

#4 lslackware 2015-03-10 10:34:47 : Heh, labi, ka atgādināji. Man arī eļļa šomēnes jānomaina. Nu ko, tagad braukāju ar jaunām sprauslām. Kādu dienu uztaisīšu rakstiņu par pārbūvi. Pats gan nepārtaisīju, bet aizdzinu uz vienu servisu. Sprauslas tagad ir arī HANA, tikai jaunāks modelis, un nāk rampā, nevis karājās uz šļūtenēm, kā man bija iepriekš salikts. Ticamākais, ka rakstu gan ātrāk par brīvdienām neuzrakstīšu, bet nu nekādi baigie tehnikas brīnumi jau tur iekļauti nebūs :)

#3 Māris 2015-03-08 15:24:42 : Nomainīju motoreļļu savam subaru legācijai. Iepriekšējā bija nogājusi ap 9000 km. Pa šo laiku dabūju pieliet ap 900 ml. Eļļa Shell Helih Ultra 5w40. Lejot ārā meistars jautāja vai patiešām eļļa nogājusi tikai 9000 km? Šķidra kā ūdens, lejot ārā burtiski šļakstās un notek kā ūdens... Šoreiz eksperimenta pēc ielēju Comma 5w50. Redzēs, kā kalpos. Subaru saitos esmu lasījis daudz par piemērotāko eļļu subaru motoriem. Viennozīmīgas atbildes nav. Vienam meita, otram kleita... Izbrīnu izsauca eļļas izcelsme. Uz kannas visur Made in Germany, taču svītrkods rāda, ka ražošanas valsts ir Amerika. Jau otrais produkts, divu dienu laikā, kur Vācija tikai uz iepakojuma. Iepirku Loreal pēcskūšanās krēmu. Visur Made in Germany, svītrkods - Dienvidāfrika!!! Arī Vācieši daudz ko vairs neražo paši, bet ar preces izcelsmes norādēm kultivē mītus par Vācisko kvalitāti.

#2 lslackware 2015-02-23 12:11:40 : Nē, man ir STAG kompis un HANA sprauslas. Cik uz ātro paskatījos, resursu min pat 300k km, bet nu neticās... Lai gan, ja ļoti regulāri maina filtrus (ko es nedarīju), tad varbūt arī tā ir. Nu nekas, nomainīšu un skatīsimies, kas notiek tālāk.

#1 Māris 2015-02-22 21:31:08 : Ups! Es domāju, ka Jums ir BRC gāzes iekārta ar BRC smidzinātājiem. Pēc bildes sapratu, ka smidzinātāji ir HANA. Kruta, un sakat ka noklājušies! Skaidrs, nav vērts iespringt uz krutiem smidzinātājiem, tā pat noklāsies kā prostās! 120 000 gan ir cienījami....Varbūt arī, ir laiks mainīt. Manējās ir BRC, citas konstrukcijas- ieplūde no rampas, izplūde caur galu. Tīrīšanai pateicīgi.

Message
Username
Password