Outback: Kārtējā apskate un citas lietiņas

Nu ko, darbs ir nomainīts, brīvais laiks aizvien mazinās, tā kā nesanāk man īsti te vairs neko ierakstīt... Lāb'i, ķeramies pie lietas: Izgāju TA ar 3(!!!) divniekiem... Ievads: Neilgi pirms skates, uzbraucu uz bedres, paskatīties, kas iki pa laikam no apakšas uzvēdī par smaku.. Izrādījās, abām pusasīm gumijas saplīsušas, tātad tās uz maiņu. No turienes arī tā eļļa tika pilējusi vai nu uz kārbas, vai uz izpūtējiem, un, attiecīgi, atkal smarža izplatījās pie apstāšanās... Aizlaidu pie meistara, pirms skates nomainīja šīs putekļugumijas, un tad jau dzinos uz skati. Iztirzājums: Skatē meistars, paceldams auto gaisā, tā dīvaini uz manīm paskatījās un pamāja, lai nāku aprunāties :)

  • Izrādījās, ka vienai putekļugumija tas savilcējs bija pārlūzis, to viņš man arī cēli atdeva, un piekodināja braukt uz servisu, ja nē - tad pusasīm drīzumā būs čau. Tātad - par to dabūju pirmo divnieku...
  • Tirinot un kratot, izlīda arī problēma ar vienu balsta šarnīru. Par to otrais divnieks...
  • Un, visbeidzot, trešais divnieks tika atkal saņemts par sliktām gaismām no priekšas lāktura... ja lāsītājs ir cītīgs šīs piezīmjugrāmatiņas apmeklētājs, tad viņš jau zin, ka tā nebūt nav pirmā reize, kad es par to dabonu pa mizu...

Nobeigums: Izrādījās, ka savilcējs bija brāķis, pārlūzis braukšanas laikā, nevis uzlikšanas laikā. Bet nu meistars uzlika jaunu no saviem krājumiem, un sarunājām tikties pēc kāda laika uz šarnīra maiņu un lākturu pulēšanu; Par šarnīra maiņu nav ko daudz rakstīt, viss gāja ok, ir nomainīts, un ir ok. Lākturi. Te bija iepriekšējais saimnieks sataisījis mēslus. Vells viņu zina, kā un ar ko viņš bija pulējis tos, bet viņš tos bija sašvīkājis... no iekšas... Pašu pirmo reizi es atrāvos TA par to, ka ~bija izplūdis stars. Bija aizdoma, ka saimnieks bija ielicis spēcīgāku spuldzi, un kaut kā ar to bija sačakarējis stiklu... Bet nu ok, laidu uz garāžu un ķēros pie jau darītas procedūras, proti - ņēmu ārā abas lampas un braucu ar tām pie sava meistara. Tālāk jau pulēšana. Pulēju pats ar rociņām, no sākuma ar 1000 smilšpapīru, un tad jau ar 1500 smilšpapīru. To visu darot, neaizmirstam par ūdeni smilšpapīram... Kad stikla ārpuse norīvēta, tas paliek tāds kā matēts. Tālāk jau mans meistars nāca palīgos ar pulējamo mašīnu - iesmērējam lukturi ar pastu, un tad arī laižam ar pulējamo pa virsu. Šo visu man vajadzēja darīt gan no ārpuses, gan no iekšpuses... Grūtākais tas, ka tur ir tikai stikls (plastmass), nav aiz kā īsti aizķert, lai ar pulējamo mašīnu pulētu. Ja lampas stikls nebūtu sačakarēts no iekšas, tad nebūtu tik liela čakarēšanās. Aizbraucot uz atkārtoto TA, izgāju to pa nullēm...



#1 Māris 2016-09-26 20:12:27 : Čau. Lai gan Subaru man vairāk nav, taču atceros, ka manejai Legacy arī bija problemas ar fārām. Jau kad auto nopirku un izdega priekšā tuvā gaismas lampiņa, biju ļoti pārstegts, ka lampiņa fārā, cokolā bija piestiprināta ar .... drātiņu! Iepētot sapratu, ka kāds idiots servismenis mainot lampu nolauzis orģinālo metāla ķepiņu, kas tur lampiņu. Rezultāts- maini visu fāru... Es turpināju tā pat stiprināt ar drātiņu, un tā arī pārdevu.... Fāras bija noskrāpētas, taču biki pulieris un pacietība un stāvoklis kļuva labāks. Tagad braukāju ar S-max un savu Vācijā pirkto Skodu Octāviju. Tā pat jau fordam remontiņi ir, taču nekas briesmīgs. Lai Jums subis labi ripo un nepieviļ. Tagad braukāju ar dīzeļiem un neko sliktu nesaku. Ar s-max braucot pensionāru režīmā esmu izspiedis 3,5 litri uz 100 km.

Message
Username
Password